Zoekresultaten
1 - 10 van de 20273 resultaten voor: organisatie non profit sponsoring 4 sponsoren werven 43 financiele plaatje
donatie Sponsoring is een wederkerige overeenkomst. De ene partij (de sponsor) levert ... die u heeft binnen het sponsor- en marketingbeleid van de organisatie. 9.3.3 Afspraken vastleggen sponsorrelatie In ... en de manier waarop die kan eindigen. 9.3.4 BTW dienst- verlening Let erop dat u onder bepaalde ...
... die normaliter niet zijn vrijgesteld van BTW. Ook bij sponsoring, als de vrijgevigheid de vorm heeft van wederkerigheid, bent u ... fondsen- werving Als de hoofdactiviteiten van uw organisatie zijn vrijgesteld, zijn de fondsenwervende activiteiten ook ...
ruil Voor het organiseren van evenementen zijn non-profitorganisaties vaak aangewezen op sponsors. In ruil voor de ... maar ook in de vorm van goederen of diensten), maakt uw organisatie reclame voor het bedrijf. 5.2.1 Dienst voor de BTW ...
... die klagen dat het maar niet wil lukken met sponsoring? Natuurlijk, sponsorzoekers krijgen vaak ‘nee’ te horen. Dat ... betrof. De bedragen die het bedrijfsleven uitgaf aan sponsoren, stegen ieder jaar. Inmiddels is dat wel anders. De afgelopen vijf ... moet doen, kunt u lezen in het volgende hoofdstuk. 1.4 Het belang van sponsoring ...
... van metingen en marktwerking. Waardebepaling Bij sponsoring is de waardebepaling minder eenvoudig. Een sponsorpakket bestaat uit ... af en vergelijk; dat helpt u zeker verder, ook al heeft uw organisatie niets gemeen met de club waarvan de sponsorpakketten op internet ...
... om een evenement (deels) te laten sponsoren, aangezien uw organisatie in zo’n geval zelf niet voor alle kosten hoeft op te draaien. U ... kosten voor bijvoorbeeld hapjes, drankjes of muziek. Sponsoring kan naar twee kanten werken. Uw eigen organisatie heeft er profijt ...
... sponsor willen zijn. Er zijn diverse redenen waarom sponsoring voor organisaties interessant is. Communicatie ... kranten of bladen, maar het kan ook via sponsoring. Voor een organisatie kan dit, juist in economisch mindere tijden, een uitstekend en vaak ...
prestatie U kunt sponsoring als volgt opvatten: ‘Sponsoring is een wederkerige overeenkomst, waarbij de ene partij (de sponsor) ... de sponsor. Dit zijn concreet de mogelijkheden waarmee een organisatie zichzelf en haar producten en diensten via sponsoring kan promoten ...
... is dat u nooit akkoord zult gaan met een voorstel van een organisatie om vooralsnog maar één jaar hoofdsponsor te worden van uw ... aantoonbaar ten minste één huis meer verkocht dankzij de sponsoring en in jaar 2 en 3 ten minste twee huizen.’ Het succes van ...
... kandidaten aan. Het loont soms om in uw eigen organisatie rond te vragen naar de netwerken die uw huidige werknemers hebben. U kunt bij andere netwerken uitkomen dan die van uzelf of de organisatie. U heeft daarnaast misschien een klantenbestand waar u een beroep op kunt doen. 3.4 Werving ...
- 1 van 2028
- ››