Zoekresultaten
1 - 10 van de 19046 resultaten voor: organisatie non profit werving selectie communicatie arbeidsmarkt 103 online aanwezigheid
... imagoschade diversiteit Voor uw organisatie kan dit betekenen dat er meerdere groepen mensen onbedoeld een ... zelfs imagoschade opleveren. Daarnaast leidt de krapte op de arbeidsmarkt ertoe dat organisaties het volledig arbeidsmarktpotentieel willen ... zo’n 5% is (Nationaal salarisonderzoek). 10.3 Werving en selectie ...
profileren Het profileren van uw organisatie zal voornamelijk online gebeuren. Voor sollicitanten is het internet namelijk het beginpunt bij ... verbonden, maar zo’n bureau brengt precies in kaart hoe de arbeidsmarkt over uw organisatie denkt. De conclusie zou best een bittere pil ...
Voordat u een vertrouwenspersoon aanstelt, moet uw organisatie vanzelfsprekend een vacature uitschrijven en een kandidaat ... hij daar nog niet direct in doorkneed is, kan hij ook na de selectie een gerichte opleiding volgen. aandachtspunt In de ...
... School of Philanthropy en The Resource Alliance. Er zijn 805 non-profitorganisaties in 150 landen ondervraagd naar de vaardigheden die nodig ... nodig zijn om contact te houden met belanghebbenden van de organisatie. Communicatie is daarbij ook erg belangrijk. Ruim 70% van de ...
... persoonlijkheden en competenties hierbij zouden passen. Werving en selectie is een vak apart, met veel verschillende methodes en mogelijkheden. ...
... bewust maken van (on)bewuste vooroordelen tijdens de werving en selectie van nieuwe werknemers. De interactieve training ‘Selecteren ...
inclusief Zeker op het gebied van werving en selectie biedt AI mogelijkheden voor de HR-afdeling (en recruiters). ... vragen om te achterhalen of er een cultuurmatch is met de organisatie. Soft skills score Een andere aanpak, vooral bij ...
... een onderneming. Beschouw het als een visitekaartje van de organisatie. Voor een OR is het bedrijfsimago en een instroom van passend ... u bouwt zo vanzelf aan een betrokken achterban. 6.2 Werving en selectie ...
... u met data-analyse de factoren die doorslaggevend zijn in uw organisatie. Die factoren gebruikt u vervolgens om een efficiënte en ... en het toevoegen van kunstmatige intelligentie aan het werving- en selectieproces verandert de rol van de recruiter. Uiteraard is het ...
... analyse te maken van de belangrijkste ontwikkelingen voor uw organisatie in de arbeidsmarkt. Een voorbeeld van hoe inzicht in deze ... factor in uw overweging wel of niet te investeren in de werving. U kunt er op basis van dit inzicht ook voor kiezen om af te zien van ...
- 1 van 1905
- ››