U bent hier

3.10. Thuiswerken

Laatst gewijzigd: 
11 januari 2019

Het is tegenwoordig heel normaal dat een werknemer één of meer dagen per week thuis werkt. In veel organisaties gebeurt dit structureel, compleet met vaste thuiswerkdagen, een thuiswerkreglement, technische voorzieningen en financiële afspraken. Over het algemeen vinden werknemers het heel prettig als ze de ruimte krijgen om thuis te werken. Voor de organisatie zitten er echter diverse haken en ogen aan. Om te beginnen hebben thuiswerkende werknemers een eigen verantwoordelijkheid om de werkzaamheden uit te voeren die van hun worden verwacht. Onderling vertrouwen en resultaat nemen hierbij

Word abonnee van Personeel & Arbo
en profiteer voor slechts € 49 de komende maanden direct van:

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank met honderden artikelen met actuele praktijkinformatie over ruim 200 centrale thema's op het gebied van personeelszaken 

  

De content wordt continu aangepast aan de geldende wet- en regelgeving, daardoor heeft u altijd een actueel naslagwerk ter beschikking

  

De maandelijkse e-mailnieuwsbrief wijst u op belangrijke ontwikkelingen

  

Elke twee maanden ontvangt u een magazine waarin een specifiek actueel onderwerp nader wordt toegelicht door de redactie

  

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige helpdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs