U bent hier

4.7. Inrichting van beeldschermwerkplekken

Laatst gewijzigd: 
11 januari 2019

Werken werknemers in uw organisatie op beeldschermwerkplekken, dan is het belangrijk dat die goed zijn ingericht. Is dit niet het geval, dan kan dat leiden tot gezondheidsklachten, een lagere arbeidsproductiviteit, ziekteverzuim en zelfs arbeidsongeschiktheid. Het inrichten van beeldschermwerkplekken is geen sinecure. Dit komt doordat nogal wat factoren een rol spelen. Onder andere het licht, de lucht, de temperatuur, de ruimte en het geluid zijn van belang, maar dat geldt ook voor de beeldschermapparatuur en het meubilair.

Elke organisatie

Beeldschermwerk

Word abonnee van Personeel & Arbo
en profiteer voor slechts € 49 de komende maanden direct van:

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank met honderden artikelen met actuele praktijkinformatie over ruim 200 centrale thema's op het gebied van personeelszaken 

  

De content wordt continu aangepast aan de geldende wet- en regelgeving, daardoor heeft u altijd een actueel naslagwerk ter beschikking

  

De maandelijkse e-mailnieuwsbrief wijst u op belangrijke ontwikkelingen

  

Elke twee maanden ontvangt u een magazine waarin een specifiek actueel onderwerp nader wordt toegelicht door de redactie

  

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige helpdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs