U bent hier

5.4. Administratieve verplichtingen bij indiensttreding

Laatst gewijzigd: 
11 mei 2020

Treedt er een nieuwe werknemer bij de organisatie in dienst, dan levert dit een heel aantal administratieve taken op. Niet alleen de organisatie moet namelijk bepaalde informatie van de werknemer hebben, maar ook de Belastingdienst en diverse dienstverleners. In de meeste gevallen kan vlot aan alle administratieve verplichtingen worden voldaan. Dan moet de HR-professional echter wel goed op een rij hebben welke informatie hij precies nodig heeft en aan welke instanties hij deze moet toesturen.

Arbeidsovereenkomst en personeelsreglement

Als een werknemer in dienst treedt,

Word abonnee van Personeel & Arbo
en profiteer voor slechts € 49 de komende maanden direct van:

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank met honderden artikelen met actuele praktijkinformatie over ruim 200 centrale thema's op het gebied van personeelszaken 

  

De content wordt continu aangepast aan de geldende wet- en regelgeving, daardoor heeft u altijd een actueel naslagwerk ter beschikking

  

De maandelijkse e-mailnieuwsbrief wijst u op belangrijke ontwikkelingen

  

Elke twee maanden ontvangt u een magazine waarin een specifiek actueel onderwerp nader wordt toegelicht door de redactie

  

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige helpdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs