U bent hier

3.1. Functieomschrijving

Laatst gewijzigd: 
02 oktober 2019

Als de werkgever een vacature heeft en wil gaan werven, is het belangrijk dat hij duidelijk voor ogen heeft wat voor werknemer hij zoekt. De kans is anders erg klein dat hij de gedroomde kandidaat ook daadwerkelijk vindt. Het is daarom belangrijk dat de werkgever een duidelijke functieomschrijving opstelt. Pas nadat de werkgever heeft vastgesteld wat de functie precies inhoudt, weet hij immers welke kwalificaties, competenties en talenten de ideale werknemer in huis moet hebben.

Eenheid

Voordat de HR-professional met de omschrijving van de functie van start gaat, is het 

Word abonnee van Personeel & Arbo
en profiteer voor slechts € 49 de komende maanden direct van:

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank met honderden artikelen met actuele praktijkinformatie over ruim 200 centrale thema's op het gebied van personeelszaken 

  

De content wordt continu aangepast aan de geldende wet- en regelgeving, daardoor heeft u altijd een actueel naslagwerk ter beschikking

  

De maandelijkse e-mailnieuwsbrief wijst u op belangrijke ontwikkelingen

  

Elke twee maanden ontvangt u een magazine waarin een specifiek actueel onderwerp nader wordt toegelicht door de redactie

  

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige helpdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs