Zoekresultaten
1 - 10 van de 36079 resultaten voor: node onderneming arbo kantoorinrichting 7 werkplezier schoon en opgeruimd kantoor 71 vuil werkplek
... merkt het niet direct, maar u kunt ervan uitgaan dat in elk kantoor de lucht vergeven is van schadelijke bacteriën die door de lucht zweven. De vloerbedekkingen en bureaustoelen bestaan voor een deel uit huidschilfers en een ander deel uit ... om u eens te verdiepen in de hygiëne op kantoor! 7.1 Vuil op de werkplek ...
... dat u het direct merkt, maar u kunt ervan uitgaan dat in elk kantoor de lucht vergeven is van schadelijke bacteriën die door de lucht zweven, de vloerbedekkingen en bureaustoelen voor een deel uit huidschilfers bestaan en een ander deel uit ...
... organizer inhuren. Die helpt structuur op de werkplek en in de computer aan te brengen. 5.4.1 Het bureau nauwelijks ... zijn, hoeft u niet direct de Zweedse meubelmaker te bellen. Schoon eerst het systeem op; er kan vast wel wat weg. Het is raadzaam om de ...
... die HNW mét flexplekken invoert, moet vanzelfsprekend de kantoorinrichting aanpassen en de werkplekken creëren. Behalve werkplekken voor diverse werkzaamheden ...
... die HNW mét flexplekken invoert, moet vanzelfsprekend de kantoorinrichting aanpassen en de werkplekken creëren. Behalve werkplekken voor diverse werkzaamheden ...
... tijd om achterstallige werkzaamheden uit te voeren en de werkplek eens uit te mesten. Orde op zaken stellen dus, ook digitaal. ... Documenten en mappen die niet meer gebruikt worden, worden opgeruimd en gearchiveerd . De gebruiker kan het bureaublad eventueel meteen ...
... tijd om achterstallige werkzaamheden uit te voeren en de werkplek eens uit te mesten. Orde op zaken stellen dus, ook digitaal. ... Documenten en mappen die niet meer gebruikt worden, worden opgeruimd en gearchiveerd . De gebruiker kan het bureaublad eventueel meteen ...
... eigen als ingeleende – werknemers werken en waar uw onderneming op grond van de Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet) verantwoordelijk ... vergaderzaal, werkruimte thuis (zie ook paragraaf 7.2.10) en de openbare ruimte. Geen sprake van fiscale werkplek ...
... aan de slag gaat, is de minimale wettelijke ruimte per werkplek een onvermijdelijk item. Om deze te kunnen berekenen, kunt u de ... de oppervlakte van (werkplekken in) administratieve ruimtes en kantoren. In NEN 1824 kunt u de definitie vinden van een kantoorwerkplek, ... Dan mag u daar 0,5 m2 voor rekenen. 2.9 NEN-norm kantoorinrichting (NEN 1824) ...
... moet goed afwegen waar u welke bureaus, apparatuur, dossier- en archiefkasten neerzet. Het is belangrijk dat u de ruimte die u tot uw ... doekje over de balie en langs de bureaus zodat het allemaal schoon oogt. Opruim- en afsluitinstructies kunt u ook beschrijven in uw ...
- 1 van 3608
- ››