Zoekresultaten
1 - 10 van de 21327 resultaten voor: node organisatie leidinggeven ontwikkelingen managers 4 financiele administratie 44 jaarrekeningen
schriftelijk Welke rechtsvorm uw organisatie ook heeft, in vrijwel alle gevallen hoort de OR de jaarrekening en ... gerekend. Hierin geeft de bestuurder zijn visie op de ontwikkelingen in het afgelopen boekjaar en zijn verwachtingen voor de ... accountantsverklaring Afhankelijk van het type organisatie kunt u daarnaast ook nog verwachten: accountantsverklaring ...
Elke stichting en vereniging moet goed bijhouden wat de organisatie nu precies ontvangt aan fondsen, wat ze uitgeeft en waaraan. Dit is ... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... aansprakelijk worden gesteld voor tekorten. 7.4 Administratie ...
... jaarrekening bij de Kamer van Koophandel (KvK). Die mag uw organisatie sinds kort niet meer op papier inleveren. Als u de jaarrekening ... Digitaal inleveren Vanaf het boekjaar 2016 mag uw organisatie de jaarrekening alleen nog via de online service ‘Zelf deponeren ... organisatie ook verplicht via Digipoort gebeuren. 4.4 Jaarrekeningen ...
... en factoren die bijdragen aan inclusief leiderschap. 7.4.1 Rol van leidinggevenden vragen De leidinggevende is cruciaal ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... altijd bij de loonadministratie bewaren. Bovendien moet een organisatie per werknemer per tijdvak bijhouden hoeveel kilometers precies zijn ... aan werknemers worden uitbetaald via de financiële administratie in plaats van via de loonadministratie, moeten deze ook in de ... tussen de diverse afdelingen erg belangrijk. 4.4 Administratie ...
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... bekijken, maar bijvoorbeeld ook correspondentie met uw organisatie (of adviseur), rapporten van vorige controles en fiscale afspraken ... van de vrije ruimte van de werkkostenregeling. 4.4 Administratieve voorbereiding ...
... bijsturen Bij een kleine onderneming is de administratie doorgaans een fiscale administratie. U stelt een fiscale jaarrekening op waarmee u ook de fiscale ... van afschrijven of de vorming van fiscale reserves. 7.4 Commerciële jaarrekening ...
... sneller als gevolg van maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. Een functiewaarderingssysteem met vastomlijnde functies en ... bieden zonder afbreuk te doen aan de salarisstructuur van uw organisatie. Overigens zijn daar wel oplossingen voor te bedenken, bijvoorbeeld ...
... te maken met bestuurdersaansprakelijkheid. 4.9 Deponeren jaarrekening ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... zijn periodieke inkomsten (zie ook hoofdstuk 10). 4.1 Administratie ...
- 1 van 2133
- ››