Zoekresultaten
1 - 10 van de 36024 resultaten voor: node organisatie leidinggeven ontwikkelingen managers 8 plannen en organiseren 82 timemanagement
... oorzaken. De hoeveelheid werk is nu eenmaal groot en u werkt onder druk. Of u bent afhankelijk van anderen en hun planning, waar ... op een prettige manier van werken zonder veel stress. 8.2.1 Eisenhowerschema kwadranten Een handig hulpmiddel bij het ...
organiseren Een flexibele werkplanning vraagt van werknemers dat ze goed kunnen plannen en organiseren. Werknemers die dit van nature niet zo goed kunnen, lopen dan ...
organiseren Een flexibele werkplanning vraagt van werknemers dat ze goed kunnen plannen en organiseren. Werknemers die dit van nature niet zo goed kunnen, lopen dan ...
... Eerder al zijn training op onbewuste vooroordelen en gesprekstechnieken voor een selectiegesprek aan bod gekomen. Hieronder leest ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
doelen bereiken prioriteiten Organiseren en plannen zijn belangrijke vaardigheden voor leidinggevenden. U stelt doelen op ...
Iedere onderneming werkt met een systeem van planning. De organisatie die nodig is om de voorgenomen werkzaamheden te verrichten, wordt ... zoals uw vaste e-mailprogramma of internetplanners. 8.5.1 Jaaragenda begroting Op de jaaragenda van de OR staan in ...
... taken horen. Toch is het een belangrijk onderdeel van leidinggeven. U weet als geen ander hoe processen op de werkvloer verlopen en ... van de directie, en zit u aan de knoppen die de koers van uw organisatie bepalen. Beleid uitstippelen kost veel tijd, vooral vanwege ...
... ook kijken of u de afspraken moet bijstellen. Een organisatie verandert en werknemers ontwikkelen zich en veranderen ook. Een POP ... dat steeds wordt aangepast aan de omstandigheden. 8.1.1 Evalueren in een POP-gesprek ervaren toepassen Is ...
... te maken met drie zaken: discipline; planning; organisatie. Kink in de kabel verbetering directe ... iedereen heeft te maken met het team waarin hij werkt, en u als leidinggevende al helemaal. Als u geen goede afspraken maakt met uw ...
... de RI&E vormt een leidraad voor het werkdrukbeleid van uw organisatie. In het plan moet u drie soorten maatregelen onderscheiden: ... en de stress kunnen aanpakken. Ook een training coachend leidinggeven kan een stap in de goede richting zijn. Hier leren zij ...
- 1 van 3603
- ››