Zoekresultaten
1 - 10 van de 17604 resultaten voor: onderneming administratie agenda nieuwe deadlines jaarrekening
... toepassing zijn gewijzigd. Administrateurs moeten hierdoor nieuwe deadlines in de agenda noteren. De termijn waarbinnen organisaties de jaarrekening ...
... toevoegt aan Boek 2 van het Burgerlijk Wetboek: de micro-onderneming. Daarbij veranderen er een aantal bepalingen uit het huidige ... de grens van € 8,8 miljoen is straks € 12 miljoen. Nieuwe deadline deponeren jaarrekening De termijn waarbinnen u de ...
... Kleine ondernemingen die na afloop van het boekjaar 2016 de jaarrekening opmaken met behulp van fiscale waarderingsgrondslagen, kunnen ... grondslagen is niet verplicht als kleine ondernemingen de jaarrekening opmaken, maar als hiervoor wordt gekozen moeten alle posten ... mogen ingekochte eigen aandelen geactiveerd worden. Nieuwe opmaak jaarrekening kleine onderneming ...
... het deponeren van uw jaarrekening zijn met de komst van het nieuwe bv-recht ook gewijzigd. Voorheen had uw onderneming maar liefst 13 maanden om de jaarrekening te deponeren. Nu is deze ...
... ook heeft, in vrijwel alle gevallen hoort de OR de jaarrekening en het jaarverslag te krijgen. Deze moet u altijd schriftelijk ... geeft een overzicht van de financiële situatie van uw onderneming in het voorgaande jaar. Meestal bestaat de jaarrekening uit de ...
Ieder jaar deponeert uw werkgever de jaarrekening bij de Kamer van Koophandel (KvK). Die mag uw organisatie sinds kort niet meer op papier inleveren. Als u de jaarrekening digitaal gaat inleveren, moet u zich wel voorbereid hebben. 3x deponeren tot en met 2015 U kunt de jaarrekening tot en met boekjaar 2015 op drie manieren deponeren: ...
reilen en zeilen bijsturen Bij een kleine onderneming is de administratie doorgaans een fiscale administratie. U stelt een fiscale ...
... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... Ook moet het bestuur zorgen voor het opstellen van de jaarrekening binnen zes maanden na afloop van het boekjaar. Accountant ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
- 1 van 1761
- ››