Zoekresultaten
1 - 10 van de 9648 resultaten voor: onderneming administratie omgang instanties
... in het sociaal jaarverslag wordt opgenomen. 6.1 Omgang met klachten ...
... verzekeringsstatus Er zijn nog vele andere instanties te bedenken die de gegevens uit de polisadministratie gebruiken, ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... komt kijken. Aan u de taak om een lijst te maken met alle instanties waar u mee van doen heeft, en een planning op te stellen van de ... en geeft informatie over bestemmingsplannen. Gemeentelijke instanties zijn doorgaans niet al te snel; ze hanteren behoorlijke ...
administratie eindverantwoordelijk Uw fiscale administratieplicht ... wilt bewaren. In de regel is dit de plaats waar uw onderneming binnen Nederland kantoor houdt. Als uw onderneming geen kantoor heeft, moet u de loonadministratie bewaren op de ...
... moeten krijgen tot de accountant van een beursgenoteerde onderneming, eventueel in het bijzijn van de voorzitter van de auditcommissie. ... De openbare reacties naar de CTA vindt u hier . Instanties pleiten voor verbetering accountantscontrole ...
De kans bestaat dat u binnenkort uw administratie moet afgeven aan de Arbeidsinspectie als er vermoedens bestaan dat uw onderneming werknemers onderbetaalt. Nu kunt u hier alleen toe verplicht worden ... binnen enkele jaren gaat samenvoegen met een aantal andere instanties. Hoe de nieuwe inspectiedienst gaat heten is nog niet bekend. ...
- 1 van 965
- ››