Zoekresultaten
1 - 10 van de 14384 resultaten voor: onderneming administratie werkkostenregeling rol diverse afdelingen 132 salarisafdeling
... speelt dus een belangrijke rol in de voorlichting binnen uw onderneming over hoe dit fiscale regime voor vergoedingen en verstrekkingen aan ... ervan. En dat is informatie waarover de financiële administratie beschikt (zie ook paragraaf 13.3). Zonder deze informatie van de ...
... de facturen en de diverse grootboekrekeningen binnen deze administratie. Aangezien de factuurwaarde inclusief BTW vaak bepalend is voor ... er dan verschillende grootboekrekeningen moeten bestaan. Uw onderneming kan echter met de belastinginspecteur afspreken dat bij het ...
... u de als eindheffingsloon aangewezen loonbestanddelen in uw administratie moet bijhouden. Dit hoeft niet op werknemersniveau te gebeuren, ... zijn: (kortingen op) branche-eigen producten die uw onderneming of een met uw onderneming verbonden vennootschap aan ex-werknemers ...
... werkkosten- regeling vrije ruimte Binnen de werkkostenregeling moet u bij het onderbrengen van vergoedingen en ... vormen. Van een concern is in dit kader sprake als: uw onderneming een belang heeft van minstens 95% in een andere werkgever; een ...
vrije ruimte Binnen de werkkostenregeling moet u bij het onderbrengen van vergoedingen en ... vormen. Van een concern is in dit kader sprake als: uw onderneming een belang heeft van minstens 95% in een andere werkgever; een ... Overigens kan de gebruikelijkheidstoets hierbij ook nog een rol spelen. De vrije ruimte die binnen het concern ontstaat, mag namelijk niet ...
... aan werknemers worden uitbetaald via de financiële administratie in plaats van via de loonadministratie, moeten deze ook in de ... terechtkomen. Hiervoor is goede communicatie tussen de diverse afdelingen erg belangrijk. 4.4 Administratie ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... partij voor salarisverwerking of -administratie kan uw onderneming na afloop van het kalenderjaar automatisch een kopie van uw ...
... op voorraad aanschafkosten Stel dat uw onderneming als extra beloning in bepaalde situaties een VVV Cadeaubon geeft ... echter al eerder gemaakt. Dat betekent dat de financiële administratie voor de cadeaubonnen zal moeten werken met een voorraadrekening. ...
... een renteloze of laagrentende personeelslening is onder de werkkostenregeling (WKR) in principe belast loon. Dit geldt ook als het om een lening aan de werknemer gaat door een aan uw onderneming verbonden vennootschap. nihilwaardering vrije ...
- 1 van 1439
- ››