U bent hier

1.5 Opleiden

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Arbo Rendement
Publicatiedatum: november 2019

gespreks-
voering

Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat de vertrouwenspersonen in uw organisatie goed zijn opgeleid. Zij moeten leren wat de rol van vertrouwenspersoon inhoudt, hoe zij die rol het beste kunnen vervullen en competenties kunnen aanscherpen. Uiteraard is in de opleiding aandacht voor theorie, maar minstens zo belangrijk is dat ze kunnen oefenen in gespreksvoering.

De Landelijke Vereniging voor Vertrouwenspersonen bewaakt de kwaliteit van de beroepsuitoefening. Vanuit die rol heeft zij een certificeringssysteem opgezet.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in