Zoekresultaten
1 - 10 van de 13705 resultaten voor: onderneming personeel administratie indiensttreding 4 gegevens administreren 41 gegevens onderneming
... leest u in hoofdstuk 3. Één van de verplichtingen bij indiensttreding is de identificatieplicht. Deze plicht – die uit drie ... zoals uw pensioenuitvoerder en verzekeraars waar uw onderneming collectieve verzekeringen heeft lopen (zie hoofdstuk 7). Het ...
... incidentele reizen vastleggen Ook moeten de gegevens worden bewaard van eventuele reiskostenvergoedingen bij incidentele ... aan werknemers worden uitbetaald via de financiële administratie in plaats van via de loonadministratie, moeten deze ook in de ... tussen de diverse afdelingen erg belangrijk. 4.4 Administratie ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
... aan een medewerker. Software Asset Management (zie paragraaf 4.3) helpt bij het standaardiseren en daarmee met het voorkomen van een ... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... partij voor salarisverwerking of -administratie kan uw onderneming na afloop van het kalenderjaar automatisch een kopie van uw ...
... kan het risico van aansprakelijkstelling beperken voor uw onderneming. Administratie aansprakelijkheidsschuld De ... werknemers van de onderaannemer of het ingeleende personeel in uw administratie bewaren. Dit is volgens de privacyregels namelijk ...
... en notulen vastleggen en bewaren. De omvang van uw administratie zal dan ook afhankelijk zijn van de omvang van de onderneming en wat voor werkzaamheden u verricht. Elektronische communicatiemiddelen ter beschikking stellen Gegevens uit elektronische communicatiemiddelen behoren ook tot de ...
... vragen van de Belastingdienst kan beantwoorden (voor administratie- en accountantskantoren en intermediairs geldt een specifieke ... eenheid invullen: uw loonheffingennummer en de naam van uw onderneming zoals bekend bij de Belastingdienst. Het loonheffingennummer ...
... toepassen Als u niet over alle benodigde gegevens van de werknemer beschikt – maar ook in sommige andere ... wel alsnog nakomen zodra dat weer kan. nadelig voor onderneming Toepassing van het anoniementarief houdt in dat u 52% ... bijdrage Zorgverzekeringswet, wat nadelig voor uw onderneming kan uitpakken. Als u het anoniementarief niet toepast terwijl ...
... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... in te richten en te voeren. Dit is ook raadzaam als u personeel in dienst heeft. Heeft u te maken met donateurs, dan zullen ... aansprakelijk worden gesteld voor tekorten. 7.4 Administratie ...
- 1 van 1371
- ››