U bent hier

10.5. Wat kan de OR met financiële documenten?

Laatst gewijzigd: 
22 januari 2018

Iedere ondernemingsraad moet kunnen beschikken over de diverse financiële documenten die worden opgesteld door de organisatie waarin dit orgaan actief is. Hierbij kan onder meer worden gedacht aan het bestuursverslag (voorheen: jaarverslag), tussentijdse cijfers, het meerjarenplan, de begroting, investeringsplannen, en dergelijke. Voor de OR bevatten al deze documenten zeer waardevolle informatie. Want alleen als de raad weet hoe de organisatie ervoor staat, is hij in staat om mee te denken over de koers van de onderneming. En alleen als de OR weet hoe de organisatie reilt en zeilt, is het

Word abonnee van OR & Medezeggenschap

en profiteer voor slechts € 49 de komende maanden direct van:

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank met honderden artikelen met actuele praktijkinformatie over ruim 200 centrale thema's op het gebied van OR 

  

De content wordt continu aangepast aan de geldende wet- en regelgeving, daardoor heeft u altijd een actueel naslagwerk ter beschikking

  

De maandelijkse e-mailnieuwsbrief wijst u op belangrijke ontwikkelingen

  

Elke twee maanden ontvangt u een magazine waarin een specifiek actueel onderwerp nader wordt toegelicht door de redactie

  

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige helpdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs