Zoekresultaten
1 - 10 van de 36075 resultaten voor: organisatie non profit conflicthantering kundig omgaan conflicten 12 positieve en negatieve gevolgen
... schelden en tieren verdediging Als mensen uw organisatie bellen met een klacht, kunnen ze hun ontevredenheid op ... klacht heeft gekeken. Probeer gesprekken altijd op een positieve manier af te sluiten. Een incassogesprek voeren ... hij binnen vijf werkdagen een antwoord krijgt. 9.2 Omgaan met klachten en conflicten ...
... In alle organisaties waar mensen samenwerken, komen conflicten voor. Conflicten hebben een slechte naam, maar dat is niet altijd ... om conflicten tijdig aan te pakken en de juiste methodes van conflicthantering in te zetten. 6.1.2 Ontwikkeling conflictfasen ...
... (of een individu of twee groepen) binnen de grenzen van een organisatie tegenover elkaar staan. De één ervaart dat de andere partij hem ... en een lage samenwerking kenmerkt een forcerende stijl van conflicthantering. Die situatie komt vaker voor bij verticale conflicten. ...
... meeste mensen sowieso makkelijker om negatief te denken dan positieve gedachten te formuleren. Men kan er online een willekeurige ... ‘Hoe versterken we de positie van onze afdeling binnen de organisatie?’. Vervolgens wordt de probleemstelling gespiegeld naar een ...
... meeste mensen sowieso makkelijker om negatief te denken dan positieve gedachten te formuleren. Men kan er online een willekeurige ... ‘Hoe versterken we de positie van onze afdeling binnen de organisatie?’. Vervolgens wordt de probleemstelling gespiegeld naar een ...
... meeste mensen sowieso makkelijker om negatief te denken dan positieve gedachten te formuleren. Men kan er online een willekeurige ... ‘Hoe versterken we de positie van onze afdeling binnen de organisatie?’. Vervolgens wordt de probleemstelling gespiegeld naar een ...
... meeste mensen sowieso makkelijker om negatief te denken dan positieve gedachten te formuleren. Men kan er online een willekeurige ... ‘Hoe versterken we de positie van onze afdeling binnen de organisatie?’. Vervolgens wordt de probleemstelling gespiegeld naar een ...
... manieren ontstaan. Het kan zijn dat de media uw organisatie benaderen, maar ook dat uw organisatie zelf besluit om contact op ... Zelf de pers benaderen Natuurlijk houdt uw organisatie conflicten het liefste binnenskamers. Maar als er geruchten de ronde doen, of ... afhangen van het doel en de doelgroep(en). 7.2 Omgaan met de pers ...
... om in te haken.’ Thomas-Kilmannmodel In iedere organisatie komen conflicten voor. Dit hoeft zeker niet altijd negatief te ... Thomas-Kilmannmodel is hét model voor conflictstijlen en conflicthantering. Het model gaat ervan uit dat alle stijlen in bepaalde ...
... voorkomen dat er een conflict ontstaat tussen de ondernemer en de OR. De Sociaal-Economische Raad (SER) meldt dat 61% van de ... inschakelen van een deskundige is dan aan te bevelen. 12.2.1 Bedrijfscommissie bemiddelen Deze optie kunnen de ... hebben onder andere als doel om te bemiddelen in conflicten over medezeggenschap. De bedrijfscommissie is samengesteld uit ...
- 1 van 3608
- ››