Zoekresultaten
1 - 10 van de 8385 resultaten voor: office management support digitaal archiveren 1 waarom archief 13 gebruiker
internet Een digitaal archief kan u veel tijd en ruimte besparen. Iedere werknemer kan ... alle soorten en maten van elektronische documenten digitaal archiveren: ingescande papieren documenten, Office-documenten, rekenschema’s, presentaties, foto’s, tekeningen, ...
... Nu denkt u misschien: allemaal leuk en aardig, dat archiveren, maar wat levert het mij op? Het antwoord op die vraag is tweeledig. ... krijgt u automatisch ook meer grip op uw administratie. 1.2.1 Noodzaak: wettelijke verplichtingen imagoschade Uw ...
... op zijn eigen manier en voor zijn eigen doel. Wilt u uw archief goed beheren, dan zorgt u ervoor dat iedereen binnen uw organisatie de ... organisatie van informatie uit het archief. Directie en management pasklaar maken Directeuren en managers hebben het ... klanten kunnen informatie op de website vinden. 1.3 De gebruiker ...
... Moderne beheersystemen zijn bijna per definitie digitaal. Meestal kunt u ze gebruiken via een web- of een desktoptoepassing. Zo ... PDF of XML en deze vervolgens apart te beheren. Records Management beheren metadata Een Records Managementsysteem ...
... zult u ook aan bepaalde eisen moeten voldoen bij het archiveren van verzonden en ontvangen facturen. 5.2.1 Facturen ... Een elektronische factuur drukt u dus niet af, maar slaat u digitaal op. ReproducerenHEADER_BREAK oorspronkelijke vorm ...
Als u besluit om geautomatiseerd te gaan archiveren, moet u natuurlijk wel weten welke programma’s handig zijn voor uw ... standaardformaat Heeft u te maken met een beperkt digitaal archief, dan kunt u dit mogelijk prima met de hand vormgeven en ...
... voorbeelden zijn socialmediaprofielen, e-mailapplicaties, MS Office-toepassingen en afbeeldingen op computers. De inhoud van ... ze compleet zijn. Zo is het bijvoorbeeld zinloos om een digitaal gescande factuur te archiveren waarvan een pagina mist. Leesbaar: ...
bewaarplicht In een papieren archief bewaart u documenten die uw organisatie om een bepaalde reden wil of ... om ze langer te bewaren. wetten en regels Een archief kunt u op verschillende manieren organiseren. Voor het handboek ... – zijn van belang voor collega’s en vervangers. 5.2.1 Archiefordening U heeft uw archief ongetwijfeld opgebouwd rondom een ...
toekomst mythes Archiveren is het creëren, onderhouden en bewaren van informatie op zo’n ... de gaten heeft de wet overtreden (zie paragraaf 3.3). 1.1.1 Archiveren versus alles bewaren relevant Archiefwaardige ... aard. 1.1.2 Archiveren versus alles opruimen digitaal archief Archiveren is niet hetzelfde als een opruimsessie. ...
... selectiecriteria Door te kiezen voor geautomatiseerd archiveren, beheert u dergelijke documenten door vooraf uw selectiecriteria en ... de wijze waarop uw organisatie met gegevens omgaat. 8.1.1 Tijdsefficiëntie en kostenbesparing groot team Het handmatig ...
- 1 van 839
- ››