Zoekresultaten
1 - 10 van de 12965 resultaten voor: onderneming personeel administratie uitdiensttreding transitievergoeding 96 aanvullende
... mogelijke wijze van eindigen leest u in hoofdstuk 9. Uw onderneming moet een vertrekkende werknemer meestal een transitievergoeding ... administratieve en financiële aandachtspunten rond uitdiensttreding die in dit dossier worden behandeld, komen er bij het vertrek ...
... met de werknemer, hoelang hij al in dienst was bij uw onderneming en wat de reden is van zijn vertrek. Bedenk dat een afscheidscadeau ... onder de bewaarplicht vallen, moet u zo snel mogelijk uit uw administratie verwijderen. En zaken als de officiële administratie rond het ...
... Het kan echter zijn dat hij de auto kan overnemen van uw onderneming. Dit mag niet voor een te zacht prijsje gebeuren, want dan vormt ... is de kans klein dat het leasecontract tegelijk met uitdiensttreding van de werknemer afloopt. U kunt de auto dan misschien aan een ...
... kan het risico van aansprakelijkstelling beperken voor uw onderneming. Administratie aansprakelijkheidsschuld De ... werknemers van de onderaannemer of het ingeleende personeel in uw administratie bewaren. Dit is volgens de privacyregels namelijk ...
... tot stand te brengen en de financiële en fiscale kant van uitdiensttreding, spelen er ook diverse praktische zaken die goed moeten worden ... moet de toegang van de werknemer tot de applicaties van uw onderneming worden opgeheven. blijven gebruiken En als de werknemer ...
... de auto doorgeven aan een andere werknemer binnen de onderneming van de oude werkgever. In dit geval ging de leaseauto over ... was omdat de eigen bijdrage van de andere werknemer vanwege aanvullende intern vastgestelde regels een stuk lager lag dan die van de ... 8 november 2017, ECLI (verkort): 5818 Na uitdiensttreding geen afrekening leasecontract ...
... de auto doorgeven aan een andere werknemer binnen de onderneming van de oude werkgever. In dit geval ging de leaseauto over ... was omdat de eigen bijdrage van de andere werknemer vanwege aanvullende intern vastgestelde regels een stuk lager lag dan die van de ... 8 november 2017, ECLI (verkort): 5818 Na uitdiensttreding geen afrekening leasecontract ...
... de auto doorgeven aan een andere werknemer binnen de onderneming van de oude werkgever. In dit geval ging de leaseauto over ... was omdat de eigen bijdrage van de andere werknemer vanwege aanvullende intern vastgestelde regels een stuk lager lag dan die van de ... 8 november 2017, ECLI (verkort): 5818 Na uitdiensttreding geen afrekening leasecontract ...
... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... om zorg te dragen voor een goede financiële administratie. Ook moet het bestuur zorgen voor het opstellen van de ... in te richten en te voeren. Dit is ook raadzaam als u personeel in dienst heeft. Heeft u te maken met donateurs, dan zullen ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
- 1 van 1297
- ››