Zoekresultaten
1 - 10 van de 36057 resultaten voor: organisatie non profit non profit en fiscus administratie 81 administratie opzetten
administratieplicht Uw organisatie heeft een administratieplicht. Dit staat los van de vraag of uw ... tijde inzicht kunnen hebben in de (aard van de) inkomsten en uitgaven van uw organisatie. Relevante informatie eenvoudig ... uitvoeren. bewaren Uw verplichtingen naar de fiscus toe gaan ver. De fiscus wil namelijk niet alleen een overzicht van de ...
Elke stichting en vereniging moet goed bijhouden wat de organisatie nu precies ontvangt aan ... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ...
... het inventariseren of tellen van de licenties die in uw organisatie aanwezig zijn. Dat blijkt een lastige klus te zijn, want vaak is er naast de centraal aangeschafte hard- en software ook nog allerlei apparatuur met bijvoorbeeld voorgeïnstalleerde ...
... altijd bij de loonadministratie bewaren. Bovendien moet een organisatie per werknemer per tijdvak bijhouden hoeveel kilometers precies zijn ... Het is verder verstandig om altijd de afgelegde route en het bezochte adres van een vergoede reis vast te leggen. Als er ...
verplicht Heeft uw organisatie met één of meer van de hiervóór genoemde heffingen te maken, ... om te beoordelen of alle regels juist zijn toegepast en of u voldoende belasting heeft afgedragen. Om zo’n controle mogelijk te ... bewaren. Deze verplichting is opgenomen om de fiscus in staat te stellen om controles uit te voeren. U moet uw administratie ...
... worden offertetrajecten door meerdere personen binnen één organisatie begeleid, dus is het handig om alle informatie op een centrale plek ... administreren. Sowieso legt u vast met wie u contact heeft en met wie u de afspraken maakt. Daar kunt u in een later stadium weer naar ...
... worden offertetrajecten door meerdere personen binnen één organisatie begeleid, dus is het handig om alle informatie op een centrale plek ... administreren. Sowieso legt u vast met wie u contact heeft en met wie u de afspraken maakt. Daar kunt u in een later stadium weer naar ...
Het bijhouden van een goede administratie en het voldoen aan alle administratieve verplichtingen kan het risico van ... of uitlener die in gebreke blijft qua loonheffingen. Maar de fiscus kan hierbij ook de administratie van uw onderneming gebruiken, als u de ... moet namelijk net zo veel verdienen als de werknemers van uw organisatie met dezelfde werkzaamheden (en uiteraard minstens het wettelijk ...
... af van wat de inspecteur u heeft gevraagd aan te leveren en hoe en (voor) wanner u dat moet doen. Omdat dit kan betekenen dat u stukken ... bekijken, maar bijvoorbeeld ook correspondentie met uw organisatie (of adviseur), rapporten van vorige controles en fiscale afspraken ...
De kosten die een organisatie maakt voor ICT zijn heel divers en bestaan uit vele componenten. Er is hardware in bezit, er zijn contracten ... binnen de organisatie gezien wordt als een cost center of profit center. Wat is het verschil? Om de ICT-kosten van een organisatie ...
- 1 van 3606
- ››