8.4 Extern communiceren
duurzaamheid
Wat is het belang van een goede externe communicatie over milieuzaken voor uw OR en voor uw organisatie? Thema’s zoals klimaatbewustzijn, milieu, maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en duurzaamheid halen steeds vaker het nieuws. Veel organisaties (zoals Shell, KLM en Ahold) zijn zich actief aan het profileren als duurzame, klimaatbewuste of groene organisaties. Deze proflering heeft effect op hoe werkenden, andere organisaties, overheden en stakeholders naar de organisatie kijken.
Er wordt van
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.