9.5 De periode na de overname
communicatie
Tot slot nog een paar opmerkingen over de periode ná de overname. Als eerste zullen partijen de overname graag wereldkundig willen maken. Het is aan te raden om van tevoren al af te spreken hoe die communicatie zal plaatsvinden. Voor zover dat nog niet is gebeurd, zullen de ‘stakeholders’ van de onderneming worden ingelicht over de overname. Denk daarbij aan:
- de werknemers;
- de klanten;
- de leveranciers;
- de bank.
Onderneming
voortzetten
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.