U bent hier

2.3 Een geloofwaardige propositie realiseren

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier HR Rendement
Publicatiedatum: januari 2023

sterk

Boven het maaiveld uitsteken behoort uw leidraad te zijn, zodat uw organisatie in het hoofd van de sollicitant een voorkeurspositie verwerft ten opzichte van de concurrentie. Een belangrijke manier om dit te bereiken, is een sterke en bovenal relevante ‘propositie’.

Een propositie moet u zien als de belofte die u aan potentiële werknemers doet van wat u als werkgever te bieden heeft. U moet kunnen vertellen waarom iemand er goed aan doet om voor uw organisatie te kiezen.

Geloofwaardig

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in