Zoekresultaten
1 - 10 van de 13805 resultaten voor: node onderneming personeel persoonlijke vaardigheden inleiding 14 conflicthantering
... om de angel uit het conflict te halen. Daar heeft u heel wat persoonlijke vaardigheden voor nodig, want u moet de ene werknemer anders benaderen dan de ...
... ook voor de taak om werkprocessen soepel te laten verlopen. Persoonlijke vaardigheden die communicatie en een goede verstandhouding met werknemers ...
... geven, is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Het is prettig als u gezegend bent met een flinke dosis charisma, maar sociale vaardigheden kunt u zich ook eigen maken. Conflicthantering, omgaan met verschillen, goed kunnen luisteren, integer ...
... verdienen uw aandacht, maar dichter bij huis moet uw onderneming oog hebben voor de eigen werknemers. Het is belangrijk om ook met ... werk-privé zorgen voor meer winst. Gemotiveerd en betrokken personeel is namelijk productiever. Ondernemingen met gemotiveerd en betrokken ...
... over afgelegde bekentenissen. Met als gevolg dat het voor uw onderneming heel moeilijk is om arbeidsrechtelijke maatregelen te nemen. ...
... van financiën en cijfers, vergt dat een aantal (schrijf) vaardigheden. toelichting Dat geldt ook voor een intern verslag, want ...
Competenties zijn het geheel van kennis, vaardigheden en attitude die iemand maken tot wie hij is. De opdracht van uw ... een beoordelingscyclus opzetten. Hierbij vinden er periodiek persoonlijke gesprekken plaats tussen de werknemer en een leidinggevende. Deze ...
... hybride vergaderen en hybride communiceren zijn de digitale vaardigheden van u en uw teamleden. Digitale vaardigheden verwijzen naar het vermogen om effectief en efficiënt met ...
... en toepassen. Dit vraagt om goede analytische en sociale vaardigheden. Een gezonde portie relativeringsvermogen en ... die van uw teamleden. Doe er uw voordeel mee! 9.1.1 Vaardigheden en resultaten charisma Een belangrijke competentie om ...
... een debiteur vraagt om een aantal professionele en sociale vaardigheden, zoals inzicht, tact, deskundigheid, doorzettingsvermogen en ... lopende klachten Vóórdat een werknemer van uw onderneming een gesprek begint met een debiteur, moet hij beschikken over alle ...
- 1 van 1381
- ››