Zoekresultaten
1 - 10 van de 23246 resultaten voor: office management support excel kantoortaken 7 aandacht afdrukken 76 pdf maken
... In onze digitale wereld zie je steeds meer dat ook Excel-bestanden naar klanten en leveranciers gestuurd worden als PDF. Ook dan ... maken slaat u het bestand vervolgens op. Net als bij het afdrukken zal alleen van het huidige werkblad een PDF worden gemaakt. Met de knop [Opties] kunt u dit aanpassen. Figuur 7.11 Opslaan als pdf 7.6 PDF maken ...
... veel standaard kantoorprogramma’s – waaronder Microsoft Office, LibreOffice of Google Docs – met een druk op de knop pdf’s maken. ... en in overleg met uw collega’s, ICT-medewerkers of management best eens kunnen bestuderen waar en wanneer u dat alternatief zou ...
hulpmiddelen Excel heeft budgetteren er een stuk makkelijker op gemaakt. In Excel staan ... Met relatief simpele formules om ‘wat als’-analyses te maken – denk aan de ALS-functie, eventueel gecombineerd met filters – of ... opzichte van de budgetcijfers, is al snel duidelijk waar uw aandacht zich op zou moeten richten. Voorwaardelijke opmaak van de ...
In de basis drukt Excel alles af tot en met de laatste (gebruikte) rij en kolom. Rekening houdend ... en blauwe lijnen geven de pagina-einden aan (1) (figuur 7.2). Alleen een deel afdrukken afdrukbereik Wilt u slechts een gedeelte afdrukken? Ga zo ...
... op het tabblad [Pagina-indeling] bepalen uw afdruk (figuur 7.3). Wat u hier wijzigt, geldt voor het huidige werkblad. De meeste opties ... of hoeveel pagina’s u in de breedte/hoogte wilt hebben. Excel zal dan aangeven wat de schaal wordt. Kiest u bij [Schaal] voor 100%, dan ...
... geïnstalleerd zijn. U kunt aangeven wát u wilt dat Excel precies moet afdrukken, alle werkbladen, een werkblad of een gedeelte. ... door te kiezen voor [Afdrukbereik negeren]. Figuur 7.8 Afdrukbereik negeren Schaal document verkleinen ...
... bekende afbeeldingsformaten aan als JPEG of TIFF, populaire Office-bestandsformaten zoals Word of Excel, en allerlei standaard (grafische) formaten zoals PDF/X of /E, ...
Bij het invoegen van functies kan Excel al sinds jaar en dag automatisch aanvullen. In Excel 2016 is deze functie ... met de zoeksuggesties in een zoekmachine. In Microsoft Office wordt het AutoAanvullen genoemd. Aan de hand van de letters die u ... letters die u typt, ook gezocht naar functies die ermee te maken hebben. Als u bijvoorbeeld op ‘dag’ gaat zoeken, vindt u ook functies ...
Bij het invoegen van functies kan Excel al sinds jaar en dag automatisch aanvullen. In Excel 2016 is deze functie ... met de zoeksuggesties in een zoekmachine. In Microsoft Office wordt het AutoAanvullen genoemd. Aan de hand van de letters die u ... letters die u typt, ook gezocht naar functies die ermee te maken hebben. Als u bijvoorbeeld op ‘dag’ gaat zoeken, vindt u ook functies ...
virtuele printer Opslaan als pdf en virtueel printen naar een pdf-bestand zijn opties die in dit ... is wel eens nodig, bijvoorbeeld als u een compacte pdf wilt maken voor online verspreiding, of een pdf moet aanleveren aan de drukker ... waaronder de veelvoorkomende formaten van Microsoft Office. Vaak is het wel noodzakelijk dat de software van het brondocument ook ...
- 1 van 2325
- ››