Zoekresultaten
1 - 10 van de 7318 resultaten voor: office management support kantoorinrichting 3 kantoorinrichting 31 grondige inventarisatie
... die HNW mét flexplekken invoert, moet vanzelfsprekend de kantoorinrichting aanpassen en de werkplekken creëren. Behalve werkplekken ... is daarbij slechts één van de vele werkplekken. 3.3 Kantoorinrichting ...
... die HNW mét flexplekken invoert, moet vanzelfsprekend de kantoorinrichting aanpassen en de werkplekken creëren. Behalve werkplekken ... is daarbij slechts één van de vele werkplekken. 5.3 Kantoorinrichting ...
... taakeisen en behoeftes van medewerkers. Een gedegen inventarisatie is dus echt van groot belang! Alleen dan kan de werkgever ... of de invoering van flexibele plekken zinvol is. 3.1 Een grondige inventarisatie ...
... de opvattingen daarover bij directie en management; de mate waarin het systeem rekening houdt met bijzonderheden ...
... gesprek gaat over de inrichting van de werkplekken. 2.9.3 Bewegingsruimte Voor de bewegingsruimte waar elke medewerker recht op ... Dan mag u daar 0,5 m2 voor rekenen. 2.9 NEN-norm kantoorinrichting (NEN 1824) ...
... werkzame personen in het komende jaar. 4.3. Artikel 31b ...
... Klik in de zoekbalk bovenaan en zoek naar Software Asset Management (Engels voor licentiebeheer). Download de Software Asset Manager ... microsoft.com/business/nl-nl/campagnes/Paginas/SAM-inventarisatie.aspx. U treft hier drie opties aan over SAM-inventarisatie en ... verschijnen. Figuur 4.2 Hulpje in het werkblad 4.3 Software Asset Management ...
... het alleen mogelijk om een algemeen beeld te geven. Bij een grondige omzetprognose brengt u alle factoren in beeld die de omzet ... vaak naar een eenvoudige prognose gegrepen wordt. 8.3.1 Eigen capaciteit plafond In sommige markten is de ... van de capaciteit vanwege de hoge bezettingsgraad. 8.3.2 Marketingeffectiviteit tussenpersoon Bij de ...
... aan de hand van checklists ook wel bekend als een risico-inventarisatie. Checklist vragenlijst Werkgevers gebruiken ... van risico’s op meer draagvlak kunnen rekenen. 3.2 Inventarisatie van risico’s ...
verdelen De tweede stap is de inventarisatie van de arbeidsvoorwaarden. Voor uw ondernemingsraad betekent dit ... zijn gemaakt met werknemers! Het is verstandig om de inventarisatie van de arbeidsvoorwaarden te verdelen onder de OR-leden. Zo ...
- 1 van 732
- ››