Zoekresultaten
1 - 10 van de 8273 resultaten voor: office management support telefoon 2 telefoon communicatiekanaal 21 telefoongebruik kaart brengen
... telefonische communicatiestromen in uw organisatie. 2.1.1 Doelen van telefoneren bestellingen klachten Een ... uw bereikbaarheid. Benutten medewerkers in uw organisatie de telefoon voor verkoopactiviteiten, dan moet de inrichting van uw ...
... chat of tekstberichten zoals sms en WhatsApp. Toch speelt de telefoon nog altijd een belangrijke rol in het zakelijke verkeer. Heel wat ... zakelijke en klantrelaties vaak ten goede. 1.1.2 Nadelen concentratie Het directe karakter van de telefoon kan ...
... en het kiezen en opleiden van interne coaches. 8.2.1 Zelfkennis en feedback selecteren aanbeveling ... Vraag dus altijd om feedback en aanbevelingen. 8.2.2 Testen en assessments zinvol Een praktische en relatief snelle ... is besproken in hoofdstuk 3. 8.2 Competenties in kaart brengen ...
... áltijd goed. De relatief nieuwe cameratechniek die telefoongebruik tijdens het autorijden kan spotten (tool) , werkt meestal ... de camera reed aan de zijkant van zijn oor krabde. Geen telefoon in zicht, slechts wat donkere pixels tussen zijn hand en zijn oor. ...
... waarop u kunt verkopen of informatie inwinnen via de telefoon. Maar het kan ook voorkomen dat u zelf wordt gebeld door verkopers. ... is, heeft hij zijn huiswerk niet goed gedaan. 8.5.2 Verkopers afhouden schoolvoorbeeld intimideren Sommige ...
... uit of werknemers bellen met een mobiel toestel of een vaste telefoon. Constateert u dit, dan is het dus zaak dat u hier paal en perk aan ... werknemers vaak niet bekend met uw beleid op het gebied van telefoongebruik. Zo kan het dus gebeuren dat werknemers niet weten dat ze niet ...
... De OR doet een rondje om de kwaliteit van het team in kaart te brengen. Negen van de elf leden hebben ‘zorgvuldigheid’ als kernkwaliteit. ...
... herplaatsen van toekomstig boventallig personeel. 7.4.2 Informatiebronnen verzamelen publicaties U maakt uw ... of functies kan vervangen. 7.4 Arbeidsmarkt in kaart brengen ...
... als uitzonderlijke omstandigheden, zoals een crisis. Door in kaart te brengen wat de kernelementen van uw onderneming zijn, kunt u ... modellen, waarvan het model COSO II of COSO Enterprise Risk Management (ERM) een doorontwikkeling is. Het is een al jarenlang veelgebruikt ...
... als uitzonderlijke omstandigheden, zoals een crisis. Door in kaart te brengen wat de kernelementen van uw onderneming zijn, kunt u ... modellen, waarvan het model COSO II of COSO Enterprise Risk Management (ERM) een doorontwikkeling is. Het is een al jarenlang veelgebruikt ...
- 1 van 828
- ››