Zoekresultaten
1 - 10 van de 36113 resultaten voor: organisatie non profit non profit en fiscus administratie 82 fiscale bewaarplicht
... niet alleen om zaken als zijn gegevens voor de loonheffingen en loonstaten, maar bijvoorbeeld ook om de arbeidsovereenkomst, ... door bepaalde gegevens te lang te bewaren, kan dat uw organisatie duur komen te staan. U moet de loonadministratie bewaren op ...
... U bent wettelijk verplicht om de administratie van uw organisatie zeven jaar te bewaren. Het gaat hierbij om de zogenoemde ... Dit zijn: het grootboek; de debiteuren- en crediteurenadministratie; de voorraadadministratie; de in- en ... van de kassa van de kantine). Deze afspraken legt u met de fiscus schriftelijk vast. Op de hoofdregel van de bewaartermijn van ...
categorieën Binnen uw organisatie wordt een veelheid aan data verwerkt. De overheid heeft in ... gegevens verplicht moeten worden geadministreerd en bewaard. Deze plichten worden ook wel aangeduid met bewaar- en/of ... en de Archiefwet. Fiscale bewaarplicht administratie De fiscale bewaarplicht houdt in dat de digitale en ...
categorieën Binnen uw organisatie wordt een veelheid aan data verwerkt. De overheid heeft in ... gegevens verplicht moeten worden geadministreerd en bewaard. Deze plichten worden ook wel aangeduid met bewaar- en/of ... en de Archiefwet. Fiscale bewaarplicht administratie De fiscale bewaarplicht houdt in dat de digitale en ...
... bewaren, ook nadat de aanslag al definitief is opgelegd en onherroepelijk vaststaat. De administratie moet namelijk nog beschikbaar zijn als de fiscus bijvoorbeeld een boekenonderzoek wil uitvoeren. De belangrijkste ...
Volgens de AWR bent u verplicht om een administratie te voeren van de vermogenstoestand van uw onderneming en van alles betreffende de onderneming. De daartoe behorende boeken, ... verzorgd, vallen uw gegevens bij die partijen ook onder de fiscale bewaarplicht. Denk hierbij aan de administratie bij een ...
De kosten die een organisatie maakt voor ICT zijn heel divers en bestaan uit vele componenten. Er is hardware in bezit, er zijn contracten ... binnen de organisatie gezien wordt als een cost center of profit center. Wat is het verschil? Om de ICT-kosten van een organisatie ...
... administratieplicht houdt in dat u van uw vermogenstoestand en van alles wat uw bv betreft een administratie moet voeren en bewaren. Dit moet op zodanige wijze dat op elk ...
zeven jaar bewaren U moet boeken, bescheiden en andere gegevensdragers die voor de aangiften van uw onderneming van belang ... een stuk nog actuele waarde heeft, maakt het deel uit van uw administratie en moet u het bewaren. Pas vanaf het einde van het (boek)jaar ...
kopie maken en bewaren Het tweede onderdeel van uw identificatieplicht bij nieuwe werknemers is de bewaarplicht. Die houdt in dat u een kopie van het originele en geldige ... zijn dienstverband verloopt, hoeft u de kopie hiervan in uw administratie niet te vervangen door een kopie van het nieuwe ...
- 1 van 3612
- ››