Zoekresultaten
1 - 10 van de 21267 resultaten voor: node organisatie leidinggeven ontwikkelingen managers 4 financiele administratie 41 debiteurenbeheer
automatisering Eén van de ontwikkelingen op financieel gebied is dat er voor het beheer van de debiteuren ... een relatie een klant is. Uit de praktijk blijkt dat uw organisatie eventuele incassoperikelen achteraf kan voorkomen door vooraf de ... er discussie en belangenverstrengeling ontstaan. 4.1 Debiteurenbeheer voor managers ...
... en factoren die bijdragen aan inclusief leiderschap. 7.4.1 Rol van leidinggevenden vragen De leidinggevende is cruciaal ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... altijd bij de loonadministratie bewaren. Bovendien moet een organisatie per werknemer per tijdvak bijhouden hoeveel kilometers precies zijn ... aan werknemers worden uitbetaald via de financiële administratie in plaats van via de loonadministratie, moeten deze ook in de ... tussen de diverse afdelingen erg belangrijk. 4.4 Administratie ...
Elke stichting en vereniging moet goed bijhouden wat de organisatie nu precies ontvangt aan fondsen, wat ze uitgeeft en waaraan. Dit is ... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... aansprakelijk worden gesteld voor tekorten. 7.4 Administratie ...
... belemmerend dan efficiënt. Er zijn veel instrumenten die uw organisatie kan inzetten om uw klant tot betalen aan te sporen. Bij het ... is vaak een onmisbaar instrument voor succesvol debiteurenbeheer (tool) . Zonder een goed systeem verliest u namelijk het ...
... sneller als gevolg van maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. Een functiewaarderingssysteem met vastomlijnde functies en ... bieden zonder afbreuk te doen aan de salarisstructuur van uw organisatie. Overigens zijn daar wel oplossingen voor te bedenken, bijvoorbeeld ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... zijn periodieke inkomsten (zie ook hoofdstuk 10). 4.1 Administratie ...
... het inventariseren of tellen van de licenties die in uw organisatie aanwezig zijn. Dat blijkt een lastige klus te zijn, want vaak is er ... aan een medewerker. Software Asset Management (zie paragraaf 4.3) helpt bij het standaardiseren en daarmee met het voorkomen van een ...
... waar u in het algemeen mee te maken krijgt als u goed wilt leidinggeven. Daarnaast kunt u aandacht hebben voor levensfasebewust ... zich dan staande moeten houden in deze maatschappij, zich in organisatie moeten gedragen om effectief te zijn en hoe ze impact kunnen ...
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... bekijken, maar bijvoorbeeld ook correspondentie met uw organisatie (of adviseur), rapporten van vorige controles en fiscale afspraken ... van de vrije ruimte van de werkkostenregeling. 4.4 Administratieve voorbereiding ...
- 1 van 2127
- ››