Zoekresultaten
1 - 10 van de 6537 resultaten voor: office management support handboek secretariaat 13 handboek opstellen 131 voorbereiding
... geheugensteuntje Voor de samenstelling van een handboek maakt u eerst een diepgaande inventarisatie van uw werk. Bekijk hier ... zijn wel belangrijk voor de continuïteit van het werk op uw office. Juist deze moet u natuurlijk ook opnemen. Die informatie kunt u zelf ...
... nieuwe software aangeschaft. Het is dus een must om het handboek secretariaat regelmatig bij te werken. hyperlinks Veel ...
procedures In een handboek secretariaat legt u alle procedures van uw organisatie vast, zodat alle ... van agenda’s. taken Ook kunt u in het handboek opnemen wie welke taken uitvoert, de bijbehorende contactgegevens, en ...
... u zet bij het plannen van een vergadering, op te nemen in uw handboek. 6.1.1 Vergadering aanmelden digitale procedure ... over, maar leg al deze handelingen ook vast in het handboek secretariaat. Een vergadering plannen op de verkeerde datum is helaas zo ...
... door bijvoorbeeld het bijeenroepen van de vergaderingen, het opstellen en verspreiden van de verslagen van de vergaderingen en het schrijven ... zich te nemen. Ook het beheer van de stukken en het opstellen van een akte van overdracht aan het einde van een zittingsperiode ...
praktische zaken vraagbaak Een goed lopend secretariaat heeft een centrale rol in de organisatie en zorgt dat de meest ... afspraken over te maken. Deze kunt u ook vastleggen in het handboek. Vergeet ook niet het secretariaat op te nemen in het organogram van ...
... een ongeldig visum en problemen met zijn paspoort. In het handboek secretariaat zet u alle informatie die nodig is om goed voorbereid en verzekerd ...
... woorden. Lay-out functioneel Kies voor uw handboek secretariaat een duidelijke lay-out, die de structuur en indeling volgt van uw ...
praktische informatie informeel Het handboek secretariaat is een zeer informatief document. U geeft veel voornamelijk ...
- 1 van 654
- ››