Zoekresultaten
1 - 10 van de 41703 resultaten voor: organisatie leidinggeven risicomanagement 6 mitigeren 66 definieren en vastleggen
... is van een voorschot als de periode tussen de verstrekking en de verrekening ervan maximaal één loontijdvak is. Als de periode tussen de uitbetaling van het voorschot en de latere verrekening langer dan een loontijdvak is, gaat de intentie een ...
... bij opeenvolgende arbeidsovereenkomsten tussen een werknemer en verschillende werkgevers die ten aanzien van de verrichte arbeid ... bij opvolgend werkgeverschap maakt het (nog) wel uit of uw organisatie als opvolgend werkgever al inzicht heeft in de kennis en kunde van ...
... kan het gevolg zijn van verschillende factoren en bovendien is het risico erop in elke organisatie uiteraard anders. De specifieke risico’s voor uw organisatie staan als het goed is opgenomen in de opgestelde RI&E (zie ...
Omdat er vaak meerdere stakeholders zijn bij conflicten en er risico van imago- en reputatieschade is, is het goed als uw organisatie richtlijnen hanteert voor omgang met de pers. Dan weten werknemers, ...
duurzaam voordeel drie gebieden Risicomanagement moet leiden tot een duurzaam voordeel. De voordelen van het ... binnen interne kaders (beleid binnen de onderneming) en externe kaders (wet- en regelgeving). Risicomanagement leidt tot betere ... zo effectief en efficiënt mogelijk in te zetten. 1.6 Waarom risicomanagement? ...
... Eerder al zijn training op onbewuste vooroordelen en gesprekstechnieken voor een selectiegesprek aan bod gekomen. Hieronder leest ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... van werknemers. Om de bedrijfscultuur binnen hun eigen organisatie of team te definiëren, kunnen leidinggevenden gebruikmaken van zes cultuurdimensies. Onderzoekers Sanders en Neuijen omschrijven bedrijfscultuur als ‘de gemeenschappelijke ... van de leden van en de belanghebbenden bij een organisatie’. Om inzicht te krijgen in de bedrijfscultuur – en daar ...
... van werknemers. Om de bedrijfscultuur binnen hun eigen organisatie of team te definiëren, kunnen leidinggevenden gebruikmaken van zes cultuurdimensies. Onderzoekers Sanders en Neuijen omschrijven bedrijfscultuur als ‘de gemeenschappelijke ... van de leden van en de belanghebbenden bij een organisatie’. Om inzicht te krijgen in de bedrijfscultuur – en daar ...
... van werknemers. Om de bedrijfscultuur binnen hun eigen organisatie of team te definiëren, kunnen leidinggevenden gebruikmaken van zes cultuurdimensies. Onderzoekers Sanders en Neuijen omschrijven bedrijfscultuur als ‘de gemeenschappelijke ... van de leden van en de belanghebbenden bij een organisatie’. Om inzicht te krijgen in de bedrijfscultuur – en daar ...
... u het pand in uw onderneming dan is geen discussie mogelijk en behoort het pand tot het ondernemingsvermogen. Dit is anders als u het pand ... ’s-Hertogenbosch, 16 maart 2012, LJN: BW1117 6.6 Vastleggen keuze in administratie ...
- 1 van 4171
- ››