Zoekresultaten
1 - 10 van de 41680 resultaten voor: node organisatie leidinggeven functioneren en beoordelen 4 beoordelingsgesprek nieuwe stijl 42 nieuwe
... beschrijvingen? Zijn deze openbaar? In een transparante organisatie is dat vaak wel het geval. Vraag ze eens op en bestudeer ze. Ziet u ... ondernemingsraad en de werknemers is en blijft de stijl van leidinggeven een voortdurende bron van aandacht. Zorg dat u alert bent op de ...
... u blijft als leidinggevende eindverantwoordelijk voor het functioneren van uw medewerkers. Uitgangspunten focus Door ... alleen de kaders waarbinnen uw medewerkers de (afdelings- of organisatie)doelstellingen moeten realiseren. Stappenplan passie ...
Met de volgende zeven tips kan uw organisatie motiverende ontwikkelgesprekken voeren: 6.3.1 Zorg dat de ... te vinden. Dit gesprek moet (vooral) gaan over de ideeën en verlangens van de werknemer, en het verkennen van de mogelijkheden. ... daarmee omgaat, is bepalend voor het vertrouwen. 6.3.4 Denk niet te snel dat u het weet Echt luisteren, de werknemer bevragen ...
... achter de rug. Past de manier van beoordelen nog bij de organisatie of is het misschien tijd voor beoordelen nieuwe stijl? Zeker in een ... Hierdoor kan het beoordelingsgesprek demotiverend werken en juist een averechts effect hebben. Ook voor leidinggevenden kan het lastig ...
... achter de rug. Past de manier van beoordelen nog bij de organisatie of is het misschien tijd voor beoordelen nieuwe stijl? Zeker in een ... Hierdoor kan het beoordelingsgesprek demotiverend werken en juist een averechts effect hebben. Ook voor leidinggevenden kan het lastig ...
... achter de rug. Past de manier van beoordelen nog bij de organisatie of is het misschien tijd voor beoordelen nieuwe stijl? Zeker in een ... Hierdoor kan het beoordelingsgesprek demotiverend werken en juist een averechts effect hebben. Ook voor leidinggevenden kan het lastig ...
... uw organisaties hier heel specifiek aandacht aan besteden. En ja, het woord ‘moet’ is hier bewust gekozen. Gezien de snel veranderende ... en de eisen die generatie Y en Z stellen aan werk, zal elke organisatie het talent dat in huis is en komt, maximaal willen benutten. ...
... krijgen duidelijke feedback en antwoord op de vraag of hun functioneren en geleverde prestaties naar wens zijn. 4.1.1 Doel ... het de potentie van uw medewerkers in kaart. Uw afdeling en organisatie lopen immers het beste als alle medewerkers op de juiste plek ...
doorlopend proces Het beoordelen van het functioneren van werknemers doet u niet door slechts eens ... is gericht op verbetering van prestaties en de samenwerking tussen u en een werknemer. Beoordelingsgesprek ...
... rollen: de voorbeeldrol, de informatiebron, de beoordelaar en de begeleider. Voorbeeldrol houding Werknemers kijken vaak ... onder werknemers, omdat ze zo helder krijgen waar de organisatie naartoe wil. Ook voor uw organisatie zijn leidinggevenden een ...
- 1 van 4168
- ››