U bent hier

8.1 Voice of the Employee

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier HR Rendement
Publicatiedatum: april 2021

actief volgen en meten

HR faciliteert en stimuleert dat werknemers goed in hun vel zitten. Het actief volgen en meten van hoe het werk beleefd wordt, is daar onderdeel van. In de marketingwereld gebeurt het al volop: actief luisteren naar de klant, zodat de organisatie kan inspelen op zijn behoeften. HR kan hiervan leren.

Marketing

customer ­experience

Toen het gebruik van data opkwam in de marketingwereld, stortten de marketeers zich eerst op de analytics en algoritmes. Ze deden voorspellingen op

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in