1.2 Productdifferentiatie
concurrent
Internationale activiteiten kunnen ook voortkomen uit een veranderende thuismarkt. Misschien is uw klant veeleisender geworden ten aanzien van het product, of is de smaak veranderd waardoor het product bijvoorbeeld een andere vorm of kleur moet krijgen. Ook een mogelijkheid is dat er een (nieuwe) concurrent opduikt.
Aanpassing
Productdifferentiatie kan dan bepalend zijn voor de strategie van uw onderneming. U maakt, met andere woorden, het product van uw onderneming (weer) aantrekkelijker voor de klant. Dat kan met onder
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.