Zoekresultaten
1 - 10 van de 13828 resultaten voor: node onderneming administratie boekhouden 4 jaarrekening opstellen
... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... Het kan voorkomen dat uw organisatie door slecht boekhouden in de problemen komt en wellicht wel failliet gaat. Als dit komt ... aansprakelijk worden gesteld voor tekorten. 7.4 Administratie ...
... verkregen ontvangsten en de vermogenspositie van uw onderneming. Uw onderneming doet het dus voor een groot deel voor zichzelf. ... Enkel boekhouden is de meest eenvoudige manier om een administratie bij te houden. U maakt alleen gebruik van dagboeken zoals het ...
Ieder jaar deponeert uw werkgever de jaarrekening bij de Kamer van Koophandel (KvK). Die mag uw organisatie sinds ... organisatie ook verplicht via Digipoort gebeuren. 4.4 Jaarrekeningen ...
... Kleine ondernemingen die na afloop van het boekjaar 2016 de jaarrekening opmaken met behulp van fiscale waarderingsgrondslagen, kunnen ... grondslagen is niet verplicht als kleine ondernemingen de jaarrekening opmaken, maar als hiervoor wordt gekozen moeten alle posten ...
... ook heeft, in vrijwel alle gevallen hoort de OR de jaarrekening en het jaarverslag te krijgen. Deze moet u altijd schriftelijk ... geeft een overzicht van de financiële situatie van uw onderneming in het voorgaande jaar. Meestal bestaat de jaarrekening uit de ...
Bij het opstellen van de jaarrekening moet u in ieder geval rekening houden met de volgende ... een onjuist beeld van de vorderingen en schulden van een onderneming. Dit is dan ook niet toegestaan. Posten samenvoegen ... van de controlelijst op rendement.nl/fadossier. 3.4 Uitgangspunten bij opstellen van de jaarrekening ...
reilen en zeilen bijsturen Bij een kleine onderneming is de administratie doorgaans een fiscale administratie. U stelt een fiscale ...
... zonder personeel (zzp’ers) besteden steeds minder vaak hun administratie volledig uit aan een externe partij. Het overgrote deel (89%) ... De ondervraagden noemen drie voordelen van online boekhouden: het gemak (56%), de overzichtelijkheid (52%) en het zelf grip ...
... zonder personeel (zzp’ers) besteden steeds minder vaak hun administratie volledig uit aan een externe partij. Het overgrote deel (89%) ... De ondervraagden noemen drie voordelen van online boekhouden: het gemak (56%), de overzichtelijkheid (52%) en het zelf grip ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
- 1 van 1383
- ››