U bent hier

5.1 Algemene toepassingen

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier HR Rendement
Publicatiedatum: maart 2024

helpfunctie

zelflerend

Nu zijn de ontwikkelingen echter in een stroomversnelling geraakt. Om even terug te gaan naar de digitale paperclip in het Microsoft Office-pakket: dat was in feite een verpersoonlijking van de helpfunctie. Clippy baseerde zich vooral op steekwoorden en gaf een (aantal opties van) uitleg waar de gebruiker misschien wel naar op zoek was. Het was een voorbeeld van ‘narrow AI’. En het was nog best wel schieten met hagel. Maar de technologie pakt een steeds grotere rol. Sterker: met de ‘Copilot

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in