Zoekresultaten
1 - 10 van de 41876 resultaten voor: node onderneming fiscus bedrijfscontinuiteit bedrijfscontinuiteit en belang tools 93 werk samen real time
... documenten is dé manier om met meerdere werknemers tegelijk en realtime aanpassingen door te voeren in documenten. Dit wordt ook wel ... rond versiebeheer ontstaan. De mogelijkheid om gelijktijdig samen te werken aan documenten is één van de grootste voordelen van ‘real ... alle documenten in de digitale cloud opslaat. 9.3 Werk samen: real time editing ...
... Voor een groot gedeelte van het Nederlandse bedrijfsleven en de Nederlandse samenleving was de consequentie thuisblijven en waar mogelijk ... de laatste zou zijn. Zij grepen de situatie aan om hun eigen onderneming te herdefiniëren in termen van risico’s, kansen, mogelijkheden ...
De continuïteit van een onderneming is afhankelijk van de processen, bedrijfsmiddelen en personen. Als een van deze schakels uitvalt, komt de bedrijfscontinuïteit in het geding en loopt een onderneming bepaalde risico’s. Gelukkig kan een beroep worden gedaan op een ...
... of ondernemingen tijdens de coronacrisis aandacht, tijd en geld besteden aan het definiëren en borgen van hun bedrijfscontinuïteit, ... een crisis? Breng op basis van de identiteit van uw onderneming mogelijke kwetsbaarheden in kaart. Denk aan specifieke machines en ...
formaliseren en communiceren Het uiteindelijk doel is het voorkomen van een onderbreking van bedrijfsactiviteiten en het beschermen van kritische processen. Een bedrijfscontinuïteitsplan, ... en wennen aan wat er tijdens een crisis kan gebeuren. Een onderneming moet ook verschillende testscenario’s opstellen om het crisisplan ...
... is cruciaal. Ontwerp uw ‘kompas’ dus met gepaste zorg en aandacht. 2.1.1 Uw weg terug naar normaal herstellen ... woorden: wat is de essentie van de continuïteit van uw onderneming? Als uw bv in woelige wateren terechtkomt, welke processen moeten ...
... dat is verricht naar de continuïteit van organisaties en de rol van de accountant. Het onderzoek werd verricht door de Werkgroep ... van Accountants (NBA), de Samenwerkende Registeraccountants en Accountants-administratieconsulenten (SRA) en verschillende ...
... diensten, bijvoorbeeld op het gebied van IT, afspraken goed en schriftelijk moeten vastleggen. Deze conclusie komt uit het rapport ... te maken, wordt het voor klanten inzichtelijk hoe de onderneming haar werknemers beloont. Financieel dienstverleners werken ...
... het voorkomen van een onderbreking van bedrijfsactiviteiten en het beschermen van kritische processen. Een bedrijfscontinuïteitsplan, Business Impact Analyse en crisisteam helpen u de impact van een crisis te minimaliseren. Daarnaast ...
De echtscheiding tussen het Verenigd Koninkrijk en de Europese Unie komt steeds dichterbij. Hoewel de voormalige echtelieden ... wat afspraken gemaakt worden. Voor ondernemers is vooral van belang hoe de toekomstige relatie met de Britten eruit komt te zien. Wat worden ...
- 1 van 4188
- ››