Zoekresultaten
1 - 10 van de 5392 resultaten voor: office management support handboek secretariaat 5 inrichting 53 digitaal archief
... een dossier. Ook een digitaal dossier behoeft uitleg in het handboek. Noteer naast een handleiding ook de afspraken over beheer en ... digitaal archiveren: ingescande papieren documenten, Office-documenten, rekenschema’s, presentaties, foto’s, tekeningen, ...
... kunt u op verschillende manieren organiseren. Voor het handboek secretariaat is het belangrijk om hierin goed te beschrijven welke methode van ...
digitaal Iedere OR heeft een OR-archief en dat is meestal digitaal. Als er nog een papieren archief is, is dat vaak alleen voor enkele ...
procedures In een handboek secretariaat legt u alle procedures van uw organisatie vast, zodat alle ... van agenda’s. taken Ook kunt u in het handboek opnemen wie welke taken uitvoert, de bijbehorende contactgegevens, en ...
... zijn aan de onderdelen, zoals personeelsbeleid, facility management en het langetermijnbeleid. In de afbeelding ziet u welke ... om te vergaderen en te besluiten over onderwerpen. Het secretariaat van de OR. bevoegdheden Controleer ook of de ...
praktische zaken vraagbaak Een goed lopend secretariaat heeft een centrale rol in de organisatie en zorgt dat de meest ... afspraken over te maken. Deze kunt u ook vastleggen in het handboek. Vergeet ook niet het secretariaat op te nemen in het organogram van ...
... standaardformaat Heeft u te maken met een beperkt digitaal archief, dan kunt u dit mogelijk prima met de hand vormgeven en beheren. Vaak ...
... dat de gebruikerswens een belangrijk uitgangspunt is voor de inrichting van het archief. Een bepalende factor daarbij is de toegankelijkheid. Het is goed te ...
... PDF of XML en deze vervolgens apart te beheren. Records Management beheren metadata Een Records Managementsysteem ... van persoonlijk identificeerbare gegevens]. 8.5 Software voor automatisch archiveren Als u besluit dat u automatisch ...
- 1 van 540
- ››