Zoekresultaten
1 - 10 van de 28733 resultaten voor: onderneming administratie auto zaak 7 bijzondere situaties 66 afspraken tussentijds aanpassen
... en maximumbijdrageloon. Dat betekent dat uw onderneming voor deze werknemer mogelijk meer premies en bijdrage betaalt dan ... -bijdrageloon per kwartaal, zijnde € 16.739 (2023). 7.3 Bijzondere situaties ...
... hebben. op collectief niveau Als uw onderneming gebruikmaakt van de vrije ruimte om vergoedingen, verstrekkingen en ... te maken. Denk bijvoorbeeld aan het bijhouden van een S&O-administratie voor de afdrachtvermindering voor speur- en ontwikkelingswerk ...
... klimaattafels zijn in het Klimaatakkoord nog meer afspraken nodig om de doelstellingen binnen de glastuinbouw te realiseren. Een ... aansturing, die weer leiden tot meer samenwerking en afspraken binnen de gebiedsaanpak. De gebiedsaanpak wordt lokaal ontwikkeld in ...
In het huidige economische klimaat is het zaak het financiële reilen en zeilen van uw organisatie goed in beeld te ... zijn: een goede inrichting van uw financiële administratie in omzetcategorieën, kostensoorten en personeelskosten; ... uitstekend instrument om in een adviesgesprek met een klant tussentijds bij te sturen. Dit zorgt voor toegevoegde waarde. 1.6. ...
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... partij voor salarisverwerking of -administratie kan uw onderneming na afloop van het kalenderjaar automatisch een kopie van uw ...
... is tot en met 2024 daardoor als volgt: 2020: 66 jaar en vier maanden; 2021: 66 jaar en vier maanden; 2022: 66 jaar ... (zie paragraaf 2.2.5). Van belang is dat er twee situaties zijn waarin een korting kan optreden: bij dekkingstekort en ... met een degressieve pensioenopbouw. 2.2.7 Opname ineens maximaal 10% In het huidige stelsel is de ...
... rechten en plichten Krijgt een werknemer een auto van de zaak, dan doet de werkgever er verstandig aan om afspraken vast te leggen. Dit ...
... middelen niet effectief besteedt. Het voeren van een administratie is bovendien wettelijk verplicht. Het bestuur is ... om zorg te dragen voor een goede financiële administratie. Ook moet het bestuur zorgen voor het opstellen van de ... aansprakelijk worden gesteld voor tekorten. 7.4 Administratie ...
... van een personeelslening houdt ook in dat u de werknemer tussentijds moet informeren over de stand van zaken, bijvoorbeeld rond ...
... aantal] termijnen.’ Daarnaast moet u voor uw eigen administratie uiteraard goed vastleggen: wanneer u aan welke werknemer ... voorschot buiten het loonbeslag om uitbetalen, omdat dit uw onderneming in een vervelende (financiële) positie brengt (zie hoofdstuk 9). ...
- 1 van 2874
- ››