Zoekresultaten
1 - 10 van de 26536 resultaten voor: onderneming administratie data analyse 1 nieuwe mogelijkheden 13 risicogebaseerde controle
... vaak ook vragen op; mogelijke businessvragen die om een analyse vragen. Metrics zijn daarbij een eerste stap in de analyse. U wilt ... de HR-professionals in uw organisatie ineens statistici en data-analisten worden. Complexe vraagstukken Gaat u analysevragen ...
HR-databronnen big data Vaak zijn er veel meer data beschikbaar ... u gebruiken, en welke niet? Dat moet u voorafgaand aan een analyse of rapport bepalen. Hierbij gaat het niet enkel om wetgeving, maar ... het invoeren van nieuwe werknemers in het systeem of de administratie rondom verzuim, meer automatiseren voor het optimaliseren van ...
... opmars en niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Big data is daarvoor onmisbaar en dit biedt ook nieuwe mogelijkheden voor goede doelen. Goede Doelen Nederland (GDN) heeft ...
volledig datagedreven Geen enkele onderneming kan functioneren zonder gegevens. Sommige ondernemingen zijn volledig datagedreven, andere gebruiken data alleen voor hun logistiek, HR of administratie. Of u nu veel of weinig informatie heeft, voor eenieder geldt dat ...
... de facturen en de diverse grootboekrekeningen binnen deze administratie. Aangezien de factuurwaarde inclusief BTW vaak bepalend is voor ... er dan verschillende grootboekrekeningen moeten bestaan. Uw onderneming kan echter met de belastinginspecteur afspreken dat bij het ...
De kans bestaat dat u binnenkort uw administratie moet afgeven aan de Arbeidsinspectie als er vermoedens bestaan dat uw onderneming werknemers onderbetaalt. Nu kunt u hier alleen toe verplicht worden ... de tweede helft van 2010 vindt u in het bericht ‘ Per 1 juli bescheiden stijging minimumlonen ' op deze website. ...
... een toezichthouder of rechter een uitspraak doet. 2.3.1 Korte- en langetermijndoelen Een slepend conflict kan lange adem vergen. ... Tot slot kijkt u naar de mogelijke oplossingen: Welke mogelijkheden ziet u? Welke weerstand verwacht u bij de partijen? ...
administratie eindverantwoordelijk Uw fiscale administratieplicht ... wilt bewaren. In de regel is dit de plaats waar uw onderneming binnen Nederland kantoor houdt. Als uw onderneming geen kantoor ... en eventueel de loonheffingskorting toepassen. 6.1 Administratieve verplichtingen ...
... gaat eerst nog het één en ander vooraf. Zo moet uw onderneming natuurlijk worden geïnformeerd over de geplande controle; dit ... tenzij hij vermoedt dat u het uitstel gaat gebruiken om uw administratie nog snel op orde te brengen. openingsgesprek ...
... van een buitenlandse werknemer in Nederland moet uw onderneming voldoen aan een reeks administratieve verplichtingen. 4.1.1 Identiteit buitenlandse werknemer identiteits-bewijs ...
- 1 van 2654
- ››