Zoekresultaten
1 - 10 van de 41679 resultaten voor: onderneming personeel conflicthantering 1 kundig omgaan conflicten 12 positieve en negatieve
... groepsgedrag kan ook leiden tot ruzies, ongeïnspireerdheid en verspilling. Lopen de gemoederen hoog op omdat diverse mensen of partijen ... anders. Goede kennis en vaardigheden op het gebied van conflicthantering zijn dus bepaald geen overbodige luxe (zie hiervoor hoofdstuk 6). 1.4 Conflicthantering ...
... voor uw organisatie om de service te verbeteren! 9.2.1 Procedures afhandelen Ook al komen op het secretariaat de meeste ... klacht heeft gekeken. Probeer gesprekken altijd op een positieve manier af te sluiten. Een incassogesprek voeren ... hij binnen vijf werkdagen een antwoord krijgt. 9.2 Omgaan met klachten en conflicten ...
... geschikter in een bepaalde situatie dan de andere. 6.1.1 Definitie tegenstelling werksfeer Wat is eigenlijk een ... om conflicten tijdig aan te pakken en de juiste methodes van conflicthantering in te zetten. 6.1.2 Ontwikkeling conflictfasen ...
... diagnose ook een ‘conflictdiagnose’ stellen. 10.2.1 Definitie zorgplicht compromis Een conflict in de ... en een lage samenwerking kenmerkt een forcerende stijl van conflicthantering. Die situatie komt vaker voor bij verticale conflicten. ...
proactief Het nemen van een initiatief is een heel positieve stap van de OR en wil zeggen dat de OR proactief is. Toch kun je ... Per situatie staan de mogelijkheden die de OR heeft. 8.1.1 De bestuurder reageert niet of stelt besluit uit uitstellen ...
... fase het zich bevindt. Op de werkvloer willen weleens conflicten ontstaan, tussen werknemers onderling of tussen werknemers en hun ... kent verschillende fasen. Deze fasen zijn bepalend voor de conflicthantering (tools) . Conflicten kennen vijf stadia De fase ...
... fase het zich bevindt. Op de werkvloer willen weleens conflicten ontstaan, tussen werknemers onderling of tussen werknemers en hun ... kent verschillende fasen. Deze fasen zijn bepalend voor de conflicthantering (tools) . Conflicten kennen vijf stadia De fase ...
... fase het zich bevindt. Op de werkvloer willen weleens conflicten ontstaan, tussen werknemers onderling of tussen werknemers en hun ... kent verschillende fasen. Deze fasen zijn bepalend voor de conflicthantering. Conflicten kennen vijf stadia De fase waarin een ...
... fase het zich bevindt. Op de werkvloer willen weleens conflicten ontstaan, tussen werknemers onderling of tussen werknemers en hun ... kent verschillende fasen. Deze fasen zijn bepalend voor de conflicthantering. Conflicten kennen vijf stadia De fase waarin een ...
... een rechercheonderzoek los. Belangrijker is dat uw onderneming een goed verzuimbeleid heeft dat zo is ingericht dat ... zeker niet ziek, maar heeft zich toch ziek gemeld. 12.1.1 Reden voor verzuim objectiveerbaar Werknemers die een ... is. Ziet hij nog uitdaging in zijn functie? Heeft hij conflicten met collega’s of leidinggevenden, enzovoorts? Niet alleen is een ...
- 1 van 4168
- ››