U bent hier

10.2 Employer branding

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier HR Rendement
Publicatiedatum: juni 2018

markt

Heersende ideeën over bepaalde branches, zoals werken bij de overheid (‘saai’), bij de bank (‘hoog salaris’) of in de advocatuur (‘tachtig uur in de week werken’), komen voort uit employer branding. Hoe zet u het merk van uw organisatie, oftewel het werkgeversimago, nu succesvol in de markt?

Doelen

talent

Hoe u het imago van uw organisatie op de juiste manier overbrengt, is afhankelijk van het doel waarvoor u employer branding inzet. Het kan zijn dat uw organisatie nog onbekend is. Met

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in