Zoekresultaten
1 - 10 van de 23339 resultaten voor: organisatie non profit besturen 9 vaardigheden goede leidinggevende 99 prioriteiten stellen
Organiseren en plannen zijn belangrijke vaardigheden voor leidinggevenden. U stelt doelen op en u maakt een plan om ... u zelf compleet overloopt van het werk. Maar het is ook een goede manier om werknemers te motiveren. U geeft ze immers het vertrouwen dat ... hierover raadplegen op rendement.nl/bestuurdossier. 9.9 Prioriteiten stellen ...
... te houden met de competenties die aanwezig zijn binnen uw organisatie. Het is zaak om taken te selecteren die goed aansluiten bij de ... taak om werkprocessen soepel te laten verlopen. Persoonlijke vaardigheden die communicatie en een goede verstandhouding met werknemers ...
... kunt u sneller schakelen om tot oplossingen te komen. 9.5.1 Visie en beleid Conceptuele vaardigheden zijn belangrijk bij het ... u verwacht dat u als manager een visie heeft over waar de organisatie naartoe gaat en wat de doelen zijn op de lange termijn. Ziet u ...
... kunt u sneller schakelen om tot oplossingen te komen. 9.5.1 Visie en beleid Conceptuele vaardigheden zijn belangrijk bij het ... u verwacht dat u als manager een visie heeft over waar de organisatie naartoe gaat en wat de doelen zijn op de lange termijn. Ziet u ...
... meeste veranderingen leiden in de personeelsbehoefte van uw organisatie. Het is ondoenlijk om in één keer de invloed van alle ... wenselijk de toekomstige personeelsbehoefte apart vast te stellen voor alle relevante scenario’s die uit de ontwikkeling voortkomen. 5.2 Stap 2: prioriteiten stellen in ontwikkelingen ...
... nu verstuurt u de rapportage in één muisklik. Eigen prioriteiten vaststaande momenten Tegelijkertijd is het managen van ... er weinig wordt samengewerkt. Elke projectmanager binnen een organisatie richt zich op zijn eigen toko. Met wat de andere projectmanagers ...
... informatie snel kunnen verwerken en toepassen. Dit vraagt om goede analytische en sociale vaardigheden. Een gezonde portie relativeringsvermogen en ... en in die van uw teamleden. Doe er uw voordeel mee! 9.1.1 Vaardigheden en resultaten charisma Een belangrijke ...
... om goed leiding te kunnen geven is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Uit onderzoek blijkt ook dat leidinggevenden met goede sociale ... zult zien dat het u steeds gemakkelijker af gaat. 9.1 Sociale vaardigheden ...
... ontwikkelingsniveaus van uw teamleden heeft u verschillende vaardigheden nodig. Vaardigheden voor instructie communicatiestijl ... ze in het vervolg niet meer zo snel zullen bellen naar uw organisatie (stap 3). U sluit af met de tip voortaan de tijd voor de klanten ...
... gedrag is vastgesteld, kunt u daar de vereiste kennis, vaardigheden en competenties uit afleiden. Werknemers kunnen soms alleen het door uw organisatie gewenste gedrag vertonen, als ze over de hiervoor vereiste bagage ...
- 1 van 2334
- ››