Zoekresultaten
1 - 10 van de 15222 resultaten voor: onderneming administratie werkkostenregeling rol diverse afdelingen 131 samenwerking
... de facturen en de diverse grootboekrekeningen binnen deze administratie. Aangezien de factuurwaarde inclusief BTW vaak bepalend is voor ... er dan verschillende grootboekrekeningen moeten bestaan. Uw onderneming kan echter met de belastinginspecteur afspreken dat bij het ...
gehele onderneming Zoals aangegeven, is het goed toepassen van de werkkostenregeling een gezamenlijke verantwoordelijkheid van de gehele ... om afspraken te honoreren De beslissingen van de diverse afdelingen hangen ook nauw met elkaar samen, of hebben in elk geval ...
... u de als eindheffingsloon aangewezen loonbestanddelen in uw administratie moet bijhouden. Dit hoeft niet op werknemersniveau te gebeuren, ... zijn: (kortingen op) branche-eigen producten die uw onderneming of een met uw onderneming verbonden vennootschap aan ex-werknemers ...
... de-escalerend werken. De vertrouwenspersoon kan vanuit zijn rol en aanpak erger voorkomen. Hoe eerder een werknemer die ongewenst gedrag is ... In sommige organisaties is een arbocommissie actief, waarin diverse betrokkenen, zoals uw werkgever, OR-leden en werknemers zitten. ...
... werkkosten- regeling vrije ruimte Binnen de werkkostenregeling moet u bij het onderbrengen van vergoedingen en ... vormen. Van een concern is in dit kader sprake als: uw onderneming een belang heeft van minstens 95% in een andere werkgever; een ...
vrije ruimte Binnen de werkkostenregeling moet u bij het onderbrengen van vergoedingen en ... vormen. Van een concern is in dit kader sprake als: uw onderneming een belang heeft van minstens 95% in een andere werkgever; een ... Overigens kan de gebruikelijkheidstoets hierbij ook nog een rol spelen. De vrije ruimte die binnen het concern ontstaat, mag namelijk niet ...
... aan werknemers worden uitbetaald via de financiële administratie in plaats van via de loonadministratie, moeten deze ook in de ... terechtkomen. Hiervoor is goede communicatie tussen de diverse afdelingen erg belangrijk. 4.4 Administratie ...
... Cursussen, trainingen en opleidingen worden weer in diverse omgevingen aangeboden. Zo kan er sprake zijn van klassikaal onderwijs, ... en voortgangsgesprekken, maar ook door op diverse afdelingen mee te draaien. 6.2.6 Leerwerktrajecten opstap ...
... heeft. Dat betekent vaak een behoorlijke speurtocht in de administratie of in de archieven naar de aankoopbewijzen, facturen of andere ...
... krijgt, moet u extra aan de slag! Bewaar kopie administratie zorgvuldig automatisch De eventueel in de arm genomen ... partij voor salarisverwerking of -administratie kan uw onderneming na afloop van het kalenderjaar automatisch een kopie van uw ...
- 1 van 1523
- ››