Zoekresultaten
1 - 10 van de 22104 resultaten voor: organisatie leidinggeven budgetteren 11 budgetteren projecten 115 keuzes tijdens uitvoering project
... naar eigen inzicht inrichten. In de volksmond wordt met budgetteren vooral ‘kosten bedwingen’ bedoeld. Maar u kunt ervoor kiezen om ... uit te factureren uren, geproduceerde goederen of afgeronde projecten. Kort samengevat zijn dit dus aantallen, die in budgetten opgenomen ...
... nu werkelijk bijdragen aan het projectresultaat. 11.2.1 De samenstelling van het projectteam evenwichtig De ... teamleden te laten rouleren met andere medewerkers uit de organisatie. Een frisse blik van ‘buiten’ doet soms wonderen. 11.2.2 ...
... hiërarchie Als u al ervaring heeft met het werken in projecten, weet u dat de organisatie anders is dan bij het reguliere werk. Er bestaat geen strikte ...
... hiërarchie Als u al ervaring heeft met het werken in projecten, weet u dat de organisatie anders is dan in uw reguliere werk. Er bestaat geen strikte ...
... afhankelijk van en afgestemd op de activiteiten van uw organisatie. Een heldere definitie vooraf is van belang: u heeft dan een eerste ... volgende courante (grove) indeling: organisatorische projecten; technische projecten; ontwikkelingsprojecten. ...
... complexiteit In de praktijk kan uw organisatie iedere verandering op een agile wijze aanvliegen, de grootte van ... een nieuw ziekenhuis of een fabriekshal, want dit zijn grote projecten die over een lange tijd zijn uitgesmeerd. Andere voorbeelden zijn het ...
... geven. Een werkconferentie past bij uw situatie als uw organisatie gewend is om vanuit macht (geel denken) en ratio (blauw denken) te ... zij doen en trekken vaak aan het kortste eind. Ook in het leidinggeven aan hun adviseurs is het een uitdaging om hen te motiveren. Er ...
einddoel Een project is tijdelijk werk dat altijd een bepaalde periode beslaat, een deadline ... contingentieplan: een financieel plan om risico’s tijdens de uitvoering van een project op te kunnen vangen. projectplan: Een plan ...
... contingentieplan: een financieel plan om risico’s tijdens de uitvoering van een project op te vangen. projectplan: een plan waarin het ...
... overheid of bij een non-profitorganisatie, overal worden er projecten opgezet om gestructureerd te werken aan een nieuw initiatief, product ... van werkzaamheden in tijd en geld. Op die manier kan uw organisatie transparant zijn tegenover klanten en opdrachtgevers over de kosten ...
- 1 van 2211
- ››