Zoekresultaten
1 - 10 van de 41568 resultaten voor: node organisatie leidinggeven functiewaardering en beoordeling 9 competentiemanagement 91 competenties
... en talenten. Met competentiemanagement benadrukt u dat uw organisatie het belangrijk vindt dat werknemers zich blijven inzetten en ... snel. Maakt gebruik van beschikbare middelen. Leidinggeven Geeft helder en beknopt aanwijzingen en instructies. ...
... zogenoemde kerncompetenties bepalen mede de cultuur van uw organisatie, want ze geven vorm en inhoud aan de missie, visie of strategie van ... scheidt hoofd- en bijzaken en werkt volgens een plan; leidinggeven: geeft helder en compact aanwijzingen en instructies en nodigt ...
... belangen Competenties bestaan uit kennis, houding en vaardigheden om een functie succesvol te kunnen uitoefenen. Om zijn werk ... van – politieke – krachtenvelden binnen (en buiten) de organisatie in te schatten en te begrijpen en op basis hiervan te handelen. ...
... is vastgesteld, kunt u daar de vereiste kennis, vaardigheden en competenties uit afleiden. Werknemers kunnen soms alleen het door uw organisatie gewenste gedrag vertonen, als ze over de hiervoor vereiste bagage ...
... van een functie uit ten opzichte van andere functies in uw organisatie. In het plan van aanpak moet u uw keuzes met betrekking tot ... van functies specialistisch werk is, wordt dit deel van functiewaardering bijna altijd gedaan door een functiewaarderingsexpert van de ...
... te beoordelen zijn. Dit kan door competenties te formuleren en daaraan een beloning te koppelen. Het centraal stellen van de ... (e-learning) . Met competentiemanagement benadrukt uw organisatie dat het belangrijk is dat werknemers zich blijven inzetten en ...
... datagedreven willen werken door ze te enthousiasmeren en warm te maken. U moet dan wel de ‘human resources’ in huis hebben om de ... maar misschien werken die al op andere afdelingen in uw organisatie. In de ideale situatie is er een centrale afdeling voor data & ...
... voor een leidinggevende. Hij ziet met name de eindresultaten en heeft minder zicht op de manier waarop dat resultaat wordt bereikt. ... wat de werknemer heeft bijgedragen aan de doelen van de organisatie of de afdeling, is er ook aandacht voor positieve zaken. Dat geeft ...
personeelsbeleid Functiewaardering biedt een organisatie veel voordelen. Allereerst vergroot het de duidelijkheid over salarissen en de daarbij behorende functie-eisen voor medewerkers. Daarnaast is ...
... nodig Bijvoorbeeld voor het opstellen van de RI&E en het uitvoeren van het plan van aanpak (of medewerking verlenen aan een ... preventietaken goed uit te voeren, moet u over de volgende competenties beschikken: kennis en inzicht hebben in bedrijfsprocessen; ... integriteit; pro-actief; kennis over de organisatie en werkzaamheden in combinatie met de arbowetgeving. ...
- 1 van 4157
- ››