Zoekresultaten
1 - 10 van de 36022 resultaten voor: node organisatie leidinggeven ontwikkelingen managers 8 plannen en organiseren 81 vaardigheden
managementinformatie Bij plannen en organiseren komt managementinformatie handig van pas. Dit is ... te houden met de competenties die aanwezig zijn binnen uw organisatie. Het is zaak om taken te selecteren die goed aansluiten bij de ... maken, zijn hiervoor een belangrijk vereiste. 8.1 Vaardigheden ...
Om leiding te geven volgens bovenstaande stijlen en goed aan te sluiten bij de verschillende ontwikkelingsniveaus van uw ... ze in het vervolg niet meer zo snel zullen bellen naar uw organisatie (stap 3). U sluit af met de tip voortaan de tijd voor de klanten ...
... denken en te beslissen in het belang van de werknemers en de organisatie. Omdat u steeds moet handelen in het belang van beide partijen, is ... liefst dat u zijn woordvoerder bent. Dat u zijn beleid en plannen omarmt en uitdraagt. Dat kan natuurlijk alleen als de OR het eens is ...
... en communicatieve vermogens zijn van groot belang bij leidinggeven. Ook uw cognitieve en conceptuele vaardigheden zijn erg ... u verwacht dat u als manager een visie heeft over waar de organisatie naartoe gaat en wat de doelen zijn op de lange termijn. Ziet u ...
... en communicatieve vermogens zijn van groot belang bij leidinggeven. Ook uw cognitieve en conceptuele vaardigheden zijn erg ... u verwacht dat u als manager een visie heeft over waar de organisatie naartoe gaat en wat de doelen zijn op de lange termijn. Ziet u ...
... uit afleiden. Werknemers kunnen soms alleen het door uw organisatie gewenste gedrag vertonen, als ze over de hiervoor vereiste bagage ... aanpassen aan onverwachte of gewijzigde omstandigheden. Plannen en organiseren: tijdig de juiste acties uitzetten en effectief mensen ...
... Eerder al zijn training op onbewuste vooroordelen en gesprekstechnieken voor een selectiegesprek aan bod gekomen. Hieronder leest ... Waar mensen samenwerken, is leiderschap nodig. Zeker als uw organisatie zich inzet om diversiteit binnen te halen. De leidinggevende stuurt ...
... delegeren, motiveren, coachen, beoordelen, belonen, en niet te vergeten waar nodig brandjes blussen: het takenpakket van een ... een rij: Sociale en communicatieve vaardigheden. Omdat leidinggeven vooral om mensen draait, zijn de sociale vaardigheden van het ...
... delegeren, motiveren, coachen, beoordelen, belonen, en niet te vergeten waar nodig brandjes blussen: het takenpakket van een ... een rij: Sociale en communicatieve vaardigheden. Omdat leidinggeven vooral om mensen draait, zijn de sociale vaardigheden van het ...
... ook kijken of u de afspraken moet bijstellen. Een organisatie verandert en werknemers ontwikkelen zich en veranderen ook. Een POP ... dat steeds wordt aangepast aan de omstandigheden. 8.1.1 Evalueren in een POP-gesprek ervaren toepassen Is ...
- 1 van 3603
- ››