U bent hier

6.1 In gesprek met uw achterban

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier OR Rendement
Publicatiedatum: mei 2021

contact

nazorg

Het is bij een reorganisatie belangrijk voor uw OR om regelmatig contact te hebben met de achterban. De belangrijkste redenen hiervoor zijn:

  • het peilen van de meningen, wensen en vragen;
  • het creëren van draagvlak voor OR-advies;
  • het beantwoorden van vragen;
  • het communiceren van de voortgang en het terugkoppelen van de behaalde resultaten;
  • het bieden van nazorg.

Boodschapper

openheid

Staat er

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in