9.3 Due diligence-onderzoek
informatie verstrekken
Een goed voorbereid en uitgevoerd due diligence-onderzoek is een essentieel onderdeel van een overnametraject. De verkoper moet de potentiële koper zo veel informatie verstrekken dat hij zijn koopintentie wil omzetten in een daadwerkelijke koop.
Dataroom
soepeler en sneller
Om een due diligence-onderzoek goed te laten verlopen, is het in de eerste plaats van belang dat de verkoper een complete en geordend gevulde (virtuele) dataroom beschikbaar maakt. De adviseur van de koper
Probeer Fundament nu 14 dagen gratis
Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:
Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie
Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.
Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank
Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.
Gratis adviesdesk
Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.
Toegang tot Rendement.nl
Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.
U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.