U bent hier

8.2 Kennis- of klantgerichtheid

Dit artikel is eerder verschenen als Themadossier Arbo Rendement
Publicatiedatum: november 2023

Tijdens het proces van de dynamische RI&E bestaat er een spanningsveld tussen kennis- en klantgerichtheid.

8.2.1 Kennis- en klantgerichtheid

gespecialiseerd

Als arboprofessional staat u in de rol als adviseur, vooral als u gespecialiseerde kennis heeft, voor de uitdaging om uw kennis op effectieve wijze in te zetten om aan de specifieke behoeften van de organisatie te voldoen.

8.2.2 Balans tussen kennis- en klantgerichtheid

evenwicht

Het is belangrijk om een evenwicht te

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in

Probeer Fundament nu 14 dagen gratis

Na twee weken stopt uw toegang automatisch. U zit dus nergens aan vast! Met uw account profiteert u direct van:

 

Altijd en overal betrouwbare vakinformatie geselecteerd door een ervaren redactie

Op kantoor achter uw computer of in de trein op uw mobiel, de informatie van Fundament kunt u altijd en overal raadplegen.

 

Toegang tot de overzichtelijke online kennisbank

Honderden artikelen met praktijkinformatie, aangepast aan de geldende wet- en regelgeving over centrale thema's binnen uw vakgebied.

 

Gratis adviesdesk

Stel uw praktijkvragen aan de deskundige adviesdesk en bespaar al snel honderden euro's op externe adviseurs.

 

Toegang tot Rendement.nl

Met een account op Fundament krijgt u automatisch ook toegang tot Rendement.nl met actuele nieuwsberichten, honderden praktijktools en diepgravende achtergrondartikelen.

U kunt eenmalig gebruik maken van dit aanbod. Bekijk hier de mogelijkheden voor een abonnement.

Maak uw gratis account aan!
Heeft u al een account? Log dan in