Zoekresultaten
1 - 10 van de 17564 resultaten voor: node onderneming personeel persoonlijke vaardigheden sociale vaardigheden 33 inlevingsvermogen
... verwerken en toepassen. Dit vraagt om goede analytische en sociale vaardigheden. Een gezonde portie relativeringsvermogen en ... maar blijft u voor anderen wel benaderbaar. Werk aan uw inlevingsvermogen. Als leidinggevende heeft u te maken met mensen met ...
... om goed leiding te kunnen geven, is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Het is prettig als u gezegend bent met een flinke dosis charisma, ...
... aan de samenwerking, is het belangrijk om ook uw eigen vaardigheden te oefenen. Om soepel samen te werken moet u vooral kunnen omgaan ... mensen. Daarvoor moet u over goede communicatieve en sociale vaardigheden beschikken. Voorbeelden Bij communicatieve ...
verplaatsen in de ander zakelijker Sociale vaardigheden zijn voor een groot deel afhankelijk van uw vermogen om u ...
... om goed leiding te kunnen geven is beschikken over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Uit onderzoek blijkt ook dat leidinggevenden met goede sociale ...
... een debiteur vraagt om een aantal professionele en sociale vaardigheden, zoals inzicht, tact, deskundigheid, doorzettingsvermogen en ... lopende klachten Vóórdat een werknemer van uw onderneming een gesprek begint met een debiteur, moet hij beschikken over alle ...
... ook voor de taak om werkprocessen soepel te laten verlopen. Persoonlijke vaardigheden die communicatie en een goede verstandhouding met werknemers ...
... positie Kom je terecht in een gesprek over de onderneming en de OR, wees je dan bewust van je positie. Je collega’s weten ... daarvan kun je actie ondernemen. 4.4 Ontwikkel je sociale vaardigheden ...
... zijn mensenkennis en inlevingsvermogen belangrijke vaardigheden om de juiste persoon, op het juiste moment én op de juiste manier ... klantdossier Vóórdat een werknemer van uw onderneming een gesprek begint met een debiteur, moet hij beschikken over alle ...
... hybride vergaderen en hybride communiceren zijn de digitale vaardigheden van u en uw teamleden. Digitale vaardigheden verwijzen naar het vermogen om effectief en efficiënt met ...
- 1 van 1757
- ››